Ga naar inhoud


Wie kijkt NL voetbal en neemt ook de samenvattingen op?


@Mars

Aanbevolen berichten

Ik denk dat @Mars bedoelt dat zijn box bij zijn neef stond. In principe was het dus interne sharing van de kaart van zijn neef naar de inpandige box van de TS. Curacao is nog een NL gebiedsdeel en streamen van af zijn box naar een ander NL adres is in dit geval wel hangend aan het randje en kijkend in de diepte......

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Ik denk dat je # 14 nog eens moet nalezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn box staat in NL bij mijn neef thuis met intern sharing. Dat heb ik vanaf het begin geantwoord op vragen. De Astra's zijn hier niet eens te ontvangen!! Curaçao is sinds 10-10-2010 een eigen land maar nog steeds behorend tot het Koninkrijk Der Nederlanden. En met een Slingbox heb je wereldwijd toegang tot je box in NL dus waar je je bevindt om te kijken is niet relevant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je neef een intern share heeft, heb jij geen beeld.

Waarom koop je zelf geen kaartje en betaal je het abonnementsgeld, dan heb je recht op beeld met een slingbox.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mars,

Het feit dat de Slingbox wereldwijd ontvangen kan worden wil nog niet zeggen dat je bepaalde content legaal kijkt. Je neef heeft een kaart (die je intern) shared. Du moment dat je verhuist buiten NL mag je deze sharing constructie officieel niet meer gebruiken! Zelfs niet als je een eigen kaart in je ontvanger steekt die met de Slingbox is verbonden. De content wordt door CDS betaald als voor Nederland/België. Curacao valt daar niet onder en is daarom ook niet op die locatie te ontvangen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn laatste zin "En met een Slingbox heb je wereldwijd toegang tot je box in NL dus waar je je bevindt om te kijken is niet relevant." had ik anders moeten schrijven omdat de Slingbox naast de VUbox in NL staat. Met de Slingplayer software, op je puter, of de app op je smartphone, heb je wereldwijd toegang tot je Slingbox in NL, dus waar je je bevindt op deze aardbol om te kijken maakt niet uit.

@ceesv  je zit er wederom naast. Feitelijk heeft alleen degene op wiens naam het abo staat het recht om via een Slingbox naar de diverse zenders te kijken!!  Goed, dus mijn neef heeft hier een huis dan is hij gerechtigd om te kijken. Nu woon ik in zijn huis en ik zou dan niet mogen kijken...  zo is de regelgeving maar wil jij dat CD controleurs in dienst moet nemen om dat te gaan controleren en of dat haalbaar is en meer geld oplevert dan dat het ze kost?? Je moet niet zo zeuren en je wat meer verdiepen in de regelgeving. Ik word moe van die NL'ers met dat wijzende vingertje... laat verder maar. We dwalen helemaal af van mijn vraag waarop met ja of nee geantwoord had kunnen worden. Heel simpel, en verder gewoon niet open en bloot over Intern cs en Slingboxen praten waar er duizenden van zijn verkocht en die inmiddels ook al een tijd een concurrent heeft. En waarom? Omdat NLers die in het buitenland wonen ook de NL kanalen wil zien. Niemand die daar wakker van ligt, ook Ziggo, CD en anderen niet, alleen een paar hier.... Wat niet weet wat niet deert!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...