Ga naar inhoud


Fransat V5 status 5W


Aanbevolen berichten

Omdat ik ook TNTSAT als backup werkend heb, is mijn Fransat kaart minder in gebruik. Nu probeerde ik deze positie op 5W en zie dat deze niet meer werkt terwijl er niks aan de lezer veranderd is en goed heeft gewerkt.

 

a ) Heeft iemand dit nu draaiend?

b ) per wanneer is er een AES key wissel uitgevoerd voor de V5?

 

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zie onder post. Kaart werkt weer na een EMM update direct in een juist geconfigureerde enigma2 box.

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke post want hier zijn we geen bal mee

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok thx want ik heb een PC6 van fransat en die loopt voorlopig af op 1/11/2017 .Indien de update niet komt zou ik ook graag die werkende config hebben om de nodige EMM binnen te krijgen in mijn E2 ontvanger met oscam :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ondervond hetzelfde probleem met mijn PC5-kaart. De PC6 deed het gewoon.

Aanwijzingen op internet gevolgd: kaart eruit en erin in de originele Fransat-ontvanger op TF1, en binnen enkele minuten deed hij het weer. Volgens internet kan het tot een uur duren. Dit lijkt sterk op wat we een paar maanden geleden ook met de TNTsat-kaart moesten doen.

De PC4 van Fransat doet het niet meer, die moet worden omgeruild. Tegen betaling, al schijnt hij soms automatisch naar geregistreerde gebruikers te worden opgestuurd. Hoezo eeuwig geldige kaart?

 

Maar ik ben natuurlijk ook geïnteresseerd in een werkende config voor Oscam die e.e.a. automatisch doet. Dit dan weer in tegenstelling tot een config voor de TNTsat kaart V6. Daar mag juist niet naar worden geschreven. Dan kan hij definitief worden uitgeschakeld. Heeft iemand daar al een oplossing voor?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wacht voor mijn PC6 fransat tegen datum 01/11 of ze een update zal krijgen.Laat wel iets weten en post desnoods mijn oscam config hier op het forum.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag als test de PV6 kaart even uit reader en terug gestoken.Werkt niet meer.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC6 doet het ook niet meer na een succesvol moment eerder deze week. Eerst Gbox, dan Scam en daarna Oscam in een sat ontvangerop bijv TF1 hebben hier vandaan nog geen soelaas geboden. Kaart blijft zwart en ik zie ook vandaag dit

 

2017/10/14 17:27:18 5EB6403A c   (reader) fransat [viaccess] local emmtype=shared, len=61 (hex: 0x3D), cnt=3: skipped (0 ms)
2017/10/14 17:27:19 393C9E0C r   (reader) fransat [viaccess] local emmtype=shared, len=113 (hex: 0x71), cnt=2: written (262 ms)
2017/10/14 17:27:19 393C9E0C r   (reader) fransat [viaccess] 0x92 found, but can't find 0x81 in emm...

 

Ben ook benieuwd

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...