Ga naar inhoud


opnametijd streams van vu+Duo2 klopt niet in Kodi


Aanbevolen berichten

Ik heb in mijn huis diverse mediaplayers staan dewelke allemaal de laatste versie van Kodi draaien. Op Kodi staat de vu+ addon.

Bekijk ik via de Kodi Vu+addon de opnames die op mijn Vu+Duo 2 staan (die laatste draait op OpenAtv 6.1), werkt dat goed, enkel geeft hij in 50% van de gevallen een te lange opnameduur aan.

Een opname duurt bvb een uurtje, kan het best zijn dat in de addon gesproken wordt over 5 uur. Op zich geen probleem, maar bij het doorspoelen van de opname geeft dat soms problemen: ga je over de werkelijke opnameduur stopt de stream, kan je deze opnieuw gaan starten en weer opnieuw gaan zoeken waar je ergens gebleven was.

 

Het gekke is dat dit niet altijd gebeurt. De opnames rechtstreeks op de Duo2 bekijken gaat prima.

Het lijkt geen alleenstaand geval bij OpenAtv te zijn, VTI heeft dat probleem ook.

 

Is dat ergens een instelling ofzo?

 

Bedankt,

Gert

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dit “probleem” ook en kan geen instelling vinden waar dit mee te maken zou kunnen hebben, echt storen doe ik me er niet aan.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das natuurlijk mijn onwetendheid: komt het langs de kant van de ontvanger, of langs de kant van de Mediaplayer.

Het gekke is, het gebeurt niet bij alle uitzendingen... Raar

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het probleem eigenlijk niet.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-11-2017 om 11:06 zei RaveMaus:

Op Kodi staat de vu+ addon.

welke versie...???

 

Citaat

4 Changelog

Change log

0.3.4:

  • fix: several crashes on win32 due to missing locks / invalid memory access
  • fix: do not report connection problems when there is an empty TV-channel bouquet

0.3.3:

  • add: support for storing the last played positions for recordings. These will be stored in the file recordings.xml
  • fix: if the webinterface cannot be loaded, deactivate the addon

0.3.2:

  • fix: continue to load channels even if we do not have any radio channels

0.3.1:

  • change: remove XMLParser- change: add enigma2 to the displayname

bron kodi

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je connect via de webinterface er is geen app voor nodig op de Vu.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, enkel vu+ addons, of apps hoe je wil, op de kodi. Het is de gebruikte versie op de LiberElec toestellen. Daar gebruik ik de addon het meeste op. (Raspberry Pi in badkamer & slaapkamer)

Daarom net dat ik een probleem heb met die verkeerde opnametijden. Ik bedien de Raspjes met mijn mobiel. Je kan op een tijdsbalkje makkelijk door - of terugspoelen. Als er ipv 45 min opnametijd 24u aangeduid wordt, klopt de schaal niet meer van dat tijdsbalkje.

Liggend in mijn badje met natte vingers doorspoelen met dat tijdsbalkje is dan behoorlijk frustrerend.

 

En ja ik lig nu in mijn bad tv te kijken :P

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 14-12-2017 om 13:20 zei Tonskidutch:

RaveMaus ben je niet al kompleet rimpelig van het badwater?

het kan gevonden worden in specifieke instellingen

NTP server is wie?

 

haha, voor ik één druppel water laat lopen start ik de opname al hoor ;).

Het is inmiddels weer 14 dagen spontaan perfect. Gek...

 

Geen idee waar OpenAtv haar stof haalt, maar bij VTI stond het altijd op Pool.ntp.org. Daarmee gebeurde het ook.

Waar LiberElec, of Kodi of de Raspberry pi doosjes hun klokjes halen weet ik niet.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...