Ga naar inhoud


Box voor CI module Ziggo


lxx33

Aanbevolen berichten

Ola,

 

Zo lang geleden alweer dat ik op dit forum zat, dat ik mezelf zelfs opnieuw heb moeten registreren. 

 

 

Hier ff de situatie waarover ik zit te brainstormer. 

Eerst hadden we een Ziggo TV kast (dichtbij de versterker) en met een UHF modulatie het signaal verspreid naar 3 tv's. Omdat het beeld dan analoog was toch maar de overstap gemaakt naar de CI modules van ziggo. Nu heb ik op de tv's veel scherper (digitaal) beeld. 

Het nadeel nu is wel dat de TV's mooi beeld hebben, maar ik het geluid daarvan niet over mijn speakers kan hebben. 

 

Ik wil geen kabels trekken omdat alles al weggewerkt is, maar wel geluid over de speakers. Nu hoop ik dat er een box is waar ik de ci module (of losse ziggo kaart) in kan doen. Deze bij mijn versterker plaatsen. Dan auto van box naar versterker te doen zodat ik geluid over de speakers heb. Welke box zo daarvoor heb best geschikt zijn????

 

Groetjes en alvast bedankt voor advies en tips

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Met een losse box alleen voor het geluid loop je het risico dat beeld en geluid niet lipsynchroon zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...