Ga naar inhoud


Logitech AB.


Tw-er

Aanbevolen berichten

Hoi; Ik heb jaren in alle tevredenheid gebruik gemaakt van een logitch afstandsbediening maar hij valt nu compleet uit mekaar en is aan vervanging toe.

Welke zou ik me aanschaffen? Ik wil een Sony TV en mijn nieuwe Mut@nt HD51 combineren zodat ik terug maar 1 kastje op de salontafel heb liggen ;-)

 

 

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb hier 2 x de logitech harmony 650 in dienst.Niet te duur en makkelijk programmeerbaar via PC en je kan gewoon config overzetten naar andere AB. Kijk wel ff waar je ze eventueel koopt want een prijsverschil van 20 a 40 euro is veel :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is de 665 dan beter? 

 

Ik heb ook het idee dat je niet zo heel veel keuze meer hebt. 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

keuze genoeg maar inderdaad nu is de 665 beter. Wil je oplaadbaar moet je naar de 700 reeks gaan.Met een bijhorend prijskaartje.ik heb in de mijn herlaadbare duracel ultra van 2500mA zitten en die gaan enkele maanden mee hoor.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

yeps dan wordt het de betaalbare 665.Maar zoals gezegd zoek ff want die prijsverschillen zijn echt groot tussen verschillende winkels.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je 650 kan je gewoon volledig via webif programmeren hoor.Hier staat alles zoals ik de knoppen wil.Zelfs de knoppen van het LCD scherm van de AB kan je aanpassen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tonskidutch:

is echt een goede goedkope oplossing i.p.v. die tering dure Logitech (die kost al de helft van je receiver)

 

Welnee, de 665 wordt aangeboden voor 59 euries. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en T'ja HDMI-CEC wa is da vooriet?

Ik ga hier -weer- iets bijleren zo te lezen :D

 

Reden voor die logitech is de verlichte toetsen de originele ab- moet ik het licht aan doen en mijn bril opzetten en net dit ben ik nog steeds ni gewoon geraakt, heb 49 jaar zonder bril kunnen zien maar nu is het brillen-tijd :cool::crazy:

aangepast door Tw-er

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha oké,

de Panasonic afstandbediening hier heeft ook led verlichting, niet aan gedacht dat sommigen dat niet hebben

 

en voor de compleetheid, met HDMI-CEC kun je via de HDMI kabel de aangesloten apparaten bedienen, volume regelen en samen tegelijk opstarten of afsluiten...

en zo gebruik je dus maar één afstandbediening en bespaar je "dure" all-in-one afstandbedieningen

ciao ciao

IMG_2936.JPG

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Tonskidutch:

met HDMI-CEC kun je via de HDMI kabel de aangesloten apparaten bedienen, volume regelen en samen tegelijk opstarten of afsluiten...

 

Uitsluitend volgens de theorie. De praktijk is anders.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha alvast al iets slimmer maar hoe stel ik dit in?, draai op openpli zit daar een instelling in hiervoor of via een menu ergens via de ab van mijn Sony TV?

Heb net effe geprobeerd met de ab v/d Sony sycnh menu maar dit lukt niet:cry:

 

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...