Jump to content

Geen EPG meer op Channel4 hd en 4music

satlutser

Recommended Posts

Sinds vandaag heb ik geen EPG meer op Channel4 hd op 28.2 en sinds een maand ongeveer geen EPG op 4music.

De sd versies van channel4 hebben nog wel een EPG.

Zijn er hier meer mensen die daar last van hebben?

______________________________________________________________________________________________________________________________
Zgemma H7s, OpenPli 7.3, LCD4Linux, Visiosat bisat, 19.2E-23.5E-28.2E en dvb-t2. Alles fta en gratis.

Hier lijkt bij Channel 4 HD epg= ok. Zijn er misschien meerdere versies van Channel 4 HD?

--> volwaardige epg tem zaterdag volgende week.

Edited by dvbs

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Bedankt voor je info.

Ik zie maar een versie van Channel4 hd in mijn zenderlijst, op 11126v. 4seven op de zelfde transponder geeft wel EPG voor een week, channel4 hd alleen now and next. Crossepg gebruik ik niet.

• Bedankt 1

______________________________________________________________________________________________________________________________
Zgemma H7s, OpenPli 7.3, LCD4Linux, Visiosat bisat, 19.2E-23.5E-28.2E en dvb-t2. Alles fta en gratis.

oké,

Raar dat het voor die 2 zenders (momenteel?) niet lukt.

Je hebt OpenPLI draaien. Dan lijkt mij het installeren van Crossepg toch de simpelste oplossing als de epg voor die 2 zenders essentieel is.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Ik heb de HD versie verwijderd, en kijk voortaan wel naar de SD versie.

Bedankt voor het meedenken.

Zoals elders te lezen is, zijn deze zenders sinds 22 februari geen onderdeel meer van het Freesat pakket. Met Rytec op "Open" images is er nog wel een EPG beschikbaar.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K S2/C2/T2, Octagon sf8008 S2X/T2

ontvangst via een Big Bisat

smartcards: Sky UK FTV, Ziggo, Canal Digitaal, fransat en HD+ image: OpenATV

Hoi Satlutser,

Je schrijft:  QUOTE Ik heb de HD versie verwijderd, en kijk voortaan wel naar de SD versie.UNQUOTE

Hoeft helemaal niet, je kan http://www.tvguide.co.uk/ opslaan in je mobiele telefoon, heb ik ook gedaan.

(Als deze link niet mag, mag een mod dit bericht verwijderen, en bied ik mijn welgemeende excuses aan).