Ga naar inhoud


Enigma TV


Benkenks

Aanbevolen berichten

Hallo.

 

Ik heb enigma tv geinstalleerd en om uit te proberen heb ik vinkje in de achtergrond werken aangetikt. Als ik nu Enigma tv aanzet, start het programma op, en gaat dan op de achtergrond werken. Maar ik wil de instellingen aanpassen en weet niet hoe ik programma naar de voorgrond krijg! Weet iemand van jullie hoe dat moet?

 

Ben Schrooten

Link naar reactie
Delen op andere sites


30 minuten geleden zei Benkenks:

Hallo.

 

Ik heb enigma tv geinstalleerd en om uit te proberen heb ik vinkje in de achtergrond werken aangetikt. Als ik nu Enigma tv aanzet, start het programma op, en gaat dan op de achtergrond werken. Maar ik wil de instellingen aanpassen en weet niet hoe ik programma naar de voorgrond krijg! Weet iemand van jullie hoe dat moet?

 

Ben Schrooten

En als je dat vinkje "In de achtergrond werken" nou eens uitzet?

Of kom je nu niet meer in het ganse menu?

In het laatste geval zou ik m terugzetten naar Fabrieksinstellingen en dat vinkje niet meer aanzetten.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het programma staat op een windows pc, en nee ik krijg menu niet meer omdat hij op achtergrond werken is ingesteld. Had het programma er al keer afgehaald en opnieuw geinstalleerd en hij pakt oude instelligen over. Dan maar windows opnieuw installeren en dan zal het wel opgelost zijn!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik me goed herinner met windows staat onder rechts in de menu balk inachtergrond lopende programma's daar

staat ook een klein driehoekje komen nog meer lopende programma's

op het programma klikken en openen selecteren en het komt op de voorgrond

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

En Alt-TAB werkt sinds Win95 ook nog steeds. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef geen garantie je kan proberen in taakbeheer het programma zo in stellen dat

die het programma bij opstart pc niet automatisch opstart.

PC nieuw opstarten en het programma met de hand opstarten evt blijft hij dan wel op de

voorgrond.

Je kan hem in taakbeheer uitschakelen en proberen met hand op te starten

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...