Ga naar inhoud


Wachtwoord


Francor

Aanbevolen berichten

Als ik wil inloggen wordt mijn wachtwoord stelselmatig geweigerd. Dan moet ik opnieuw een wachtwoord aanvragen, dat gaat goed, maar als ik later inlog wordt het wachtwoord weer geweigerd.

Als gevolg hiervan krijg ik ook geen bericht dat er is gereageerd op mijn topic. Is dit op te lossen?

 

aangepast door Francor
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Dat probleem zit naar aller waarschijnlijkheid helemaal aan jouw kant. Controleer of je browser cookies accepteert, wis eventueel de cookies en probeer het opnieuw.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Michel:

Dat probleem zit naar aller waarschijnlijkheid helemaal aan jouw kant. Controleer of je browser cookies accepteert, wis eventueel de cookies en probeer het opnieuw.

Ik heb zojuist de cookies gewist en opnieuw mijn wachtwoord hersteld, maar het probleem niet opgelost.

Wat de advertentie blocker beteft, daar heb ik deze website op de witte lijst geplaatst. Ik hoop dat dat werkt want ik zie hier nog steeds het verzoek in fel rood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Welke browser gebruik je?

Heb je al eens een andere browser geprobeerd?

Heb je na inloggen geprobeerd om je inlog password te wijzigen?

 

Er is verder nagenoeg niemand met dezelfde klachten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Chrome op een iMac systeem 10.6.8

En, inderdaad, na het inloggen heb ik geprobeerd om het password te wijzigen maar zonder resultaat.

Zojuist proberen in te loggen met Firefox, geen resultaat. Met Safari kom ik niet eens op de site.

Ik ga een en ander nog uitproberen op mijn PC. Mijn IMac is te oud, ik voel me wat dat betreft opgelicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu ingelogd met mijn schermnaam i.p.v. mijn email-adres, en nu kom ik moeiteloos binnen... Dat had ik al eerder geprobeerd en toen lukte het niet, nu wel dus.

Wat die advertentieblokker betreft, Ik zie allerlei advertenties verschijnen, het werkt dus, maar ook evengoed dat verzoek in rood met betrekking tot dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

St5andaard is inloggen met schermnaam, en password.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...