Ga naar inhoud


Ik zoek een leuke eenvoudige smart TV


Rolando

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Ik ben mij een beetje aan het orienteren op de TV markt maar het is behoorlijk wat aanbod.

Wat ik wil is gewoon een smart TV die ik nog niet heb en wel 4 HDMI ingangen.

Liest zoveel mogelijk, mocht ik ooit iets willen aansluiten zoals een PS3 of PS4, geen gedoe met kabels erin en eruit.

Daarnaast heb ik een Ziggo ontvanger en de VU Solo SE V2

Ik heb ook vernomen dat je HDMI kan splitten dus ste je wilt ook nog een chromecast erop aansluiten of IPTV.

 

Ik wil ook gewoon voor onder de 500 euro klaar zijn, geen OLED verhaal ofzo.

Toshiba is ook wel een aardig merk?

En verlopen niet die updates voor smart TV tegenwoordig?

Ik heb nu een flatscreen uit 2009 van Philips en ja qua beeld is het aardig maar als je het vergelijkt wat er nu te koop is.

 

Wat zou iemand kunnen aanraden?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klinkt als "doe mij maar een frisje". Waarom wil je een Smart TV? Ik heb er 1 keer naar gekeken en daarna nooit meer. Ik gebruik mijn HTPC wel.

Verder zou ik voor Samsung of LG gaan. Dat zijn geloof ik de enige 2 bedrijven die nog panels maken.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Psy,

Op ‎25‎-‎8‎-‎2018 om 23:22 zei Psychosammie:

Dat zijn geloof ik de enige 2 bedrijven die nog panels maken

 

daszwaar,

maar de overige boards en elektronica die het panel besturen betekend ook nog wat voor de beeldkwaliteit

en er zijn echt ook andere firma's die de moeite waard zijn in dat verband ondanks dat er van Samsung of LG een LED of OLED panel in zit!

 

Rolando,

maar ga gewoon eens kijken Rolando bij een eerlijke winkel waar alle TV's de juiste setting cinema of true cinema hebben en ook allemaal een zelfde bron hebben

je kunt toch niet zonder eens een nieuw model te hebben beoordeeld t.o.v. een ander merk beslissen!

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de adviezen.

Tegenwoordig is alles smart, youtube vanuit mobiel linken vind ik handig en voor diverse films daarom vind ik het prettig en on demand functies te bekijken en evt lid te worden van een netwerk en ook wat mooier dan een philips uit 2009 die gratis van mijn broer kreeg :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...