Ga naar inhoud


Zoek n tnt en/of fransat ontvanger


MySat

Aanbevolen berichten

Wie kan mij tijdelijk helpen met een update van een tntsat of fransat kaart? Zoek dus een compatible ontvanger om weer licht te krijgen. 

Graag een PM. Zowel BE als NL wordt bijzonder gewaardeerd. 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je een TNT V5 kaart hebt kan je toch niet veel problemen hebben als die actief is, ik heb al 2 jaar ene en die werkt nog steeds perfect in Oscam zonder problemen,

snap niet hoe mensen zoveel problemen mee kunnen helpen, mits goed ingesteld in de reader settings dan heb je er geen omkijken naar.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zit centraal via een protocol waarbij updates vanaf de box niet naar de kaart komen.

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is opgelost waarvoor dank!

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mysat

 

update van tnt sat   fransat   sat -access  kunnen inderdaad niet via alternatieven ,  maar de alternatieven blijven wel werken tot dat een update nodig is;

Ik heb een neotion  viaccess module  acs3.x  dual descrambling  en deze kan een obstakel wegnemen ,   bijvoorbeeld als 3+  overging naar 3+HD

Besluit is dat alternatieven werken maar dat er af en toe teruggegrepen moet worden naar de roots ,  om een beveiliging te kunnen passeren.

hereberie1234

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...