Ga naar inhoud


Strong SRT7404 (TNTSAT) vindt geen Fransat 5W kanalen


MySat

Aanbevolen berichten

Is het een bekend probleem dat een Strong srt7404 (TNTSAT) geen fransat kanalen op 5w vindt ? De specifieke transponders op 5W geven een prima signaal maar bij een individuele TP scan vindt deze ontvanger helemaal geen enkel Fransat kanaal op deze transponder(s) (of zet deze niet in de lijst).

 

Is dat softwarematig afgeblokt dat iemand weet ?

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zit TNTSAT niet op de Astra1? 

 

En op 5 west worden een aantal Franse kanalen doorgegeven via DVB-S2X.  Waarschijnlijk ondersteunt jouw ontvanger geen DVB-S2X.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MySat,

 

 

Citaat

+++ 2 x VU solo SE / DM800 / T90 / 6 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry +++

 

De transponder die de gegevens doorgeeft moet wel in de ontvanger staan, als die er niet instaat moet je die er zelf even inzetten ( Netwerk, netwerkID, Frequentie, Modulatie, Symbool Frequentie enz.) , gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even via lyngsat gekeken voor de details maar deze setting komen overeen met de TNTSAT op 19E... Dus qua modulatie of techniek niet verschillend. In de Strong is de onderstaande transponder default aanwezig en indien ik  alleen deze transponder scan krijg ik een lock en goed signaal... Maar geen kanalen zoals bijv TF1. Vreemd dus

 

11471 V
tp KB1

Super
53
fransat_fr.png Fransat p.gif DVB-S2
MPEG-4/HD
Viaccess
29950-3/4
8PSK
1375-20100
7.9  AC3
Lexzie
170311
aangepast door MySat

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...