Ga naar inhoud


Ziggo - beeld hapert Eredivisie kanalen


heaky

Aanbevolen berichten

Zit met een Cccam 2.3 client op mijn Oscam server. Alle kanalen gaan goed, alleen de Eredivisie kanalen haperen. Om de paar minuten staat het beeld een 10 tal seconden stil. In de logs van de server en client is niets geks te zien. Wie weet welke hoek ik dit moet zoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


En heel erg waarschijnlijk (maar zonder bewijs een aanname) is die een WAN share lijntje. Met een kaart (ook met home-sharing) gebeurt dit niet. Ik heb hier een home-share met mijn Ziggo kaart en zit heerlijk Sport te kijken. Geen centje pijn. Response van de server 175 tot 242 msec.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De history van Heaky eens nagelezen en daar ging het over keys e.d. Blijft een aanname natuurlijk, maar geeft wel te denken..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De sfeer is behoorlijk veranderd hier, probeer leuk met een hobby bezig te zijn, maar ben al veroordeeld. Nee, ben niet aan het stelen, maar probeer een logica te ontdekken. Door met techniek te spelen ontstaan er dingen, als we dat gaan veroordelen en tegenhouden, gaan we hier hard achteruit...

 

Opnieuw de vraag, is er een verschil tussen de verzoeken van een eredivisie kanaal of die van een bv rtl4?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je 'steelt' kunnen we niet bewijzen (ondanks verzoek om een opstart van de Live Log te posten). Ik refereer naar je eigen berichten die je hier geplastst hebt.

Op de vraag 2. Heb je ook al antwoord gehad. Ik heb een eigen Ziggo kasrt en gewoon Ziggo Sport gekeken. Responsetijden zijn tussen de 175 en 242 msec. Er is geen verschil tussen de decodering bij Ziggo tussen de verschillende kanalen. Het protocol is Irdeto 2 of Nagra CAK 6 (voor het oude UPC verzorgingsgebied). 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
9 uur geleden zei heaky:

De sfeer is behoorlijk veranderd hier, probeer leuk met een hobby bezig te zijn.

De maatschappij is veranderd.

Er wordt bedrijfsmatig share netwerken opgezet die tegen gereduceerd tarief illegaal paytv abonnementen aanbieden.

We hebben het hier over praktijken die strafbaar zijn. 

Hierover is geen discussie mogelijk op sat4all!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...