Ga naar inhoud


Sab titan micro se “ bevriest”


Pachie

Aanbevolen berichten

Mijn Sab Titan micro SE reageert op geen enkele toets van de AB. Werkte in deze vakantie tot de laatste dag prima. Laatst bekeken kanaal was Ned Radio 1.

thuis startte hij op op dit kanaal. Prima geluid en beeld. Maar deed verder niks.

wat al gedaan: Nieuwe batterijen geplaatst, HDMIkabel verwisseld, spanning een aantal malen eraf gehaald, gewacht en er weer op gezet, stekker magisch oog aantal malen eruit en weer erin, ook voorzichtig heen en weer gehaald. Kleuren oog werd rood, groen of er tussenin. In geen enkel geval werkte de AB. Geeft wel aan als ik de canal+ card eruit of erin stop.

is er een factory reset mogelijk zonder AB?

is m.oog kapot?

graag hulp om hem weer aan de praat te krijgen.

pachie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Controleer eerst je ab , kan eenvoudig met je smartphone , zet je camera aan en richt je ab daarop , druk op enkele knoppen , normaal moet je dan een flikkering zien anders is je ab stuk

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn NanoXX.

Wat ik toen deed was de coaxkabels loskoppelen (EERST STROOM ERAF HALEN!)

 

Toen opnieuw laten booten (zonder de coaxkabels), toen even zappen, en alles werkte weer (uiteraard heb je dan geen beeld).

 

Dan weer stroom eraf, coax weer aansluiten.

 

Bij mij ging het mis op NPO Radio 2; ik heb m uit mijn zaplist gegooid.

 

WACHT EVEN OP ANDERE REACTIES VOOR DAT JE DIT DOET, WANT IK HEB GEEN VERSTAND VAN SAB.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem, is opgelost. Deze oen heeft de kabel van het magisch oog aangesloten op ingang rs232!

Bij het opnieuw aansluiten van alle kabels, zag ik ineens de ir aansluiting. Sorry dat ik dit forum met een door mij zelf veroorzaakt probleem heb opgezadeld. Maar leuke ervaring dat er meteen forumleden klaarstonden om mee te denken. Zoals ze bij de supermarkten zeggen: ”Mooie dag nog”.

Pachie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat het gelukt is!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...