Ga naar inhoud


Zenders sorteren, welk merk is beter?


AEO

Aanbevolen berichten

Beste forum leden, ik heb een vraag over het sorteren van zenders. Ik heb al enige tijd een Samsung tv uit de 7000 serie. Mooie tv die ook nog eens geschikt is voor 3D. Het enige nadeel is het sorteren van zenders, dat is bij deze tv erg omslachtig. Als er b.v. een nieuwe zender via de satelliet is te ontvangen, en ik lees de zender in, dan staat hij helemaal achteraan in de zenderlijst. Stel, dat ik de zender naar positie 26 wil verhuizen, dan kan ik hem daarheen verplaatsen, maar dan schuift de rest niet een positie op, maar verdwijnt de zender die op positie 26 stond naar helemaal achteraan in de lijst. Zeer onhandig dus, als er een paar nieuwe zenders bij komen. Ik heb met de klantenservice van Samsung gebeld, om te vragen of dat met de nieuwe generatie tv toestellen nog steeds zo is, en dat bleek helaas het geval te zijn. Ik heb LG gebeld, omdat ik overweeg om een Oled tv te kopen, maar daar wisten ze het antwoord niet op te geven. Dus nu vermoed ik dat er hier vast wel leden zijn, die al een nieuwe 4K Oled tv hebben, en aan hen wil ik vragen hoe het menu werkt met het sorteren van zenders. Het maakt niet uit of het van LG of van Sony is. Ik sta nog steeds in dubio wat ik wil hebben, een Oled tv, met prachtige zwartwaardes, maar met het kleine risico, dat het beeld na lange tijd kan inbranden met een zenderlogo, of een Qled tv, die dat risico niet heeft, maar op het gebied van zwartwaardes iest minder presteert. Al vast bedankt, ook voor tips waar ik op moet letten bij de aankoop van een 4K tv, die in ieder geval een ingebouwde satelliettuner moet hebben.

 

AEO

 

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...