Ga naar inhoud


Hoe te starten met Oscam voor ziggo 0606 op vti14.0.3?


Baspaul

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Ik ben sinds januari in het bezit van een VU+Duo2 ontvanger en heb deze aangeschaft om FTA satelliet tv mee te kijken als aanvulling op mijn KPN itv. Nu heb ik sinds dat ik in mijn huidige huis woon al 3 jaar het FTA aanbod van ziggo  op de kabel en gebruik dit om ziggo sport mee te kijken ivm formule 1 etc. 

 

Nu was ik altijd tevreden met mijn KPN abbonnement, maar nu de prijzen weer omhoog gaan en ze Natgeo en 24 kitchen uit het pakket gaan halen ben ik sinds een paar dagen overgestapt op Ziggo i.c.m het tv standaard pakket. Nou heb ik daar een smartcard en CI module bij gekregen en wil ik mijn smartcard in mijn VU gaan gebruiken.

 

Ik heb me aardig ingelezen om dit via Oscam voor elkaar te krijgen, alleen vind ik erg veel informatie maar eigenlijk niks over hoe je nou gewoon moet beginnen.

 

Heb Oscam geinstalleerd met Oscambutler en heb via Oscam butler een reader aangemaakt voor SkyDE aangezien ziggo er uiteraard niet bij staat en deze proberen aan te passen via de Webif, zonder succes helaas.

 

Ben er ook achter dat ik een 0606 kaart heb.

 

Kan iemand mij op weg helpen?

 

Met vriendelijke groet, Bas

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je via Teamviewer op de box kunt,kan ik je wel even helpen hoor...

Heb zelf een VU+ Zero 4K met 0606 kaart.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat gebeurt bij nieuwe accounts.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect.. Stuur maar een PM met je TeamViewer ID en wachtwoord. Zet ik de 0606 reader er wel even in..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...