Ga naar inhoud


TURKSAT 4A 42E


UtrechtTR

Aanbevolen berichten

Goedemiddag iedereen,

 

Wij hebben een schotel, heel groot welke omvang geen idee. Nou is onze LNB aan vervanging toe. Deze was een SAB LNB, en tijdens het draaien drukte ik blijkbaar te hard met mijn vingers het witte kapje in. 😂😅

 

Nou heb ik dus even zoeken, maar kon ik niet echt een passend antwoord vinden. Ik heb dus de volgende LNB aangeschaft: 

1x Inverto Premium Twin UHD LNB 40mm PLL

 

8574531-C-03-F0-4906-882-A-F6042-EF555-E

 

Is dit een kwalitatief goede?

 

Utrecht-Centrum

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goedenavond,

 

De LNB vandaag ontvangen en geplaatst. Onze oude was een SAB Premium 40mm. Echter is onze LNB houder versleten c.q. verouderd, ik heb even rond gekeken maar heb niet echt een passende voor mijn schotel van 20 jaar oud kunnen vinden. Iemand enig idee waar ik deze kan vinden? De houder moet in een rond gat, zie ook foto. Ik heb er voor de zekerheid nog tape omheen gedaan, voor het geval dat. 

 

En nog een vraagje,

 

Stel ik wil een nieuwe schotel kopen (wil ik ook op termijn, gezien deze bijna aan zijn levensduur zit!) welke afmeting moet ik halen voor een goeie ontvangst met reserve? Het dak op gaan bij ons is echt niet zonder risico’s, dus wil gelijk op zijn tijd alles in een keer goed geregeld hebben. 

 

Ik woon in omgeving Utrecht-Centrum, heel centraal dus.

 

Alvast bedankt voor het antwoorden!

E61F8150-DE20-4743-907E-04B5CB2F614E.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhm, geen idee. Staat geen merk op, deze had familie meegenomen uit Turkije destijds. Werkt perfect hoor, daar niet van. Het moet in iedere geval een ronde houder zijn, als er voorbeelden zijn probeer ik ze even uit. En kan mijn 2e vraag ook nog beantwoord worden, hierboven. Heel graag! Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...