Ga naar inhoud


e-fiber glasvezel


Prawo

Aanbevolen berichten

Bij ons in het dorp wil e-fiber (bij voldoende deelname) een glasvezelnetwerk aan gaan leggen.
Heeft iemand ervaring (goed/slecht) met e-fiber en/of hun providers waarbij je het abonnement af kunt sluiten?

Het aanbod lijkt interessant. De goedkoopste provider (Tweak) kost zo het eerste jaar totaal € 195 voor internet only met gebruik van eigen apparatuur.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

  • Moderator

Ik ging van tweak adsl naar xmsnet glas 100/100. Toen nam kpn xms over, en werd het telfort. Inmiddels was tweak over glas ook leverbaar dus ben ik gemigreerd naar tweak met 250 mbits aanvankelijk. Tegen destijds 5 euro minder kon ik upgraden naar 1000/1000. inmiddels is het 42 euro / mnd, maar ik heb tot nog toe 1x downtime gehad, en dat was toen ook snel opgelost.

 

Kijk alleen wel als je tweak overweegt of je rechtstreeks op hun netwerk zit of dat ze via kpn internet leveren.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-2-2020 om 19:08, wiz zei:

Kijk alleen wel als je tweak overweegt of je rechtstreeks op hun netwerk zit of dat ze via kpn internet leveren.

 

Dank voor je reactie.
Ze leveren hier via e-fiber.
Als er genoeg deelnemers zijn wordt het glasvezelnet aangelegd en betaal ik het eerste jaar € 195 voor internet only, met beruik van eigen router. Inderdaad Tweak, waarbij ik mij heb aangemeld.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...