Ga naar inhoud


Accu oplaad apparaat


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, johnno zei:

Waarom dan......want het is nog steeds Made in China.

In dit geval dus de 'Republic of China'.

Als je het veschil tussen Taiwan en mainland China niet kent of wil erkennen dan is er echt iets heel erg mis met je kennis op dat gebied. Mainland China is het voorbeeld voor het schenden van vrijwel alle mensenrechten. Het laat hierbij zelfs menig arabisch land achter zich, waar straffen als uitzwepen nog heel gewoon is :(

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, moonchild zei:

Als je het veschil tussen Taiwan en mainland China niet kent of wil erkennen dan is er echt iets heel erg mis met je kennis op dat gebied. Mainland China is het voorbeeld voor het schenden van vrijwel alle mensenrechten. Het laat hierbij zelfs menig arabisch land achter zich, waar straffen als uitzwepen nog heel gewoon is :(

 

Ik ben bang dat mijn kennis op dat gebied iets verder gaat dan die van jou, wat ongetwijfeld ook te maken heeft met het feit dat ik in een andere tijd ben opgegroeid dan jij. Daarnaast heb ik in Azië door de jaren heen ook aardig wat tijd doorgebracht.

 

Mijn insteek was niet politiek, en ik heb er dan ook geen behoefte aan in te gaan op je verdere geraaskal. Ik weet inmiddels al lang in welke hoek jij te vinden bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Off Topic

 

Hoi jongens,

Taiwan is toch gewoon  de Republic of Formosa?

China vindt dit een "stout" eiland en wil het annexeren.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...