Ga naar inhoud


Halve ondertitels op BBC entertaiment via CD


robtopf

Aanbevolen berichten

Ik zie maar halve ondertitleregels op BBC entertainment  23.3E . Voor mij totaal onleesbaar   Is dat een fout in mijn ontvangstapparatuur of is dit een bewuste verminking van de BBC ????

Wii weet wat er aan de hand is !

Rob de Mare

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Geen problemen, werkt gewoon.

 

ondertigteling.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er op dat de BBC niet de "schuldige" is maar wat is mis met mijn instellingen ?..........Rob..........

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch,  nee dit verschijnsel gebeurt via mijn Technisat digit isio STC    Ga kijken naar mijn instellingen

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samsung UE49KS7500,  Technisat digit isio STC, 2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan proberen je ontvanger even helemaal uit te schakelen, daarna de stekker even uit het stopcontact, en daarna kijken of het weer werkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Moderator

Het probleem is in ieder geval ontvanger gerelateerd.

De software van de ontvanger decodeert de ondertitel informatie verkeerd.

 

Afhankelijk van je gebruikte ontvanger kan je proberen een software update te doen of om te schakelen naar andere software.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @ceesv

nog even voor de duidelijkheid het gaat om de Technisat digit isio s2 satelliet ontvanger
en kanaal 19 (BBC Entertainment), ondertiteling.

ik lees dat er erg veel problemen zijn met betrekking tot BBC Entertainment ondertiteling.
Ik vind het altijd jammer dat je in ontvangers niet zelf kunt beslissen waar en hoe je ondertiteling er uit komt te zien
net als bij een normale computer. keuze van lettergroten kleur achtergrond etc. de data is immers aanwezig.
de ontvanger is in het bezit van de nieuwste software. als er trouwens andere software voor is hou ik me aanbevolen voor een link.

canadigitaal heeft gezegd het op te pakken, ik hoop dat dat het helpt en anders moet ik mijn Engels maar upgraden.
ik krijg dan waarschijnlijk klachten van mijn huisgenoot wegens geluidsoverlast.
Dank voor het beantwoorden. vriendelijke groet K
hier een foto van het probleem.

Geen             beschrijving beschikbaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...