Ga naar inhoud


Na update naar Android 11 plots mijn ingestelde geluiden weg


Aanbevolen berichten

Mijn Samsung S10e heeft vrijdag een update gekregen naar Android 11 en het leek allemaal goed te gaan tot de 1e beller kwam en ik een vreemd muziekje hoorde.

Dus al gekeken of iemand mijn navi had gehackt oid. en dat het daar ook zou komen maar bij de 2e beller weer dat vreemde muziekje en dit keer kwam het toch echt uit mijn telefoon.

Blijkt er plots een heel ander deuntje in te staan dan mijn oude vertrouwde nokia tune. Dus ook bij melding van berichten bekeken en daar staat ook heel wat anders in.

 

Kijk ik bij de geluidsinstellingen dan is er inderdaad een wazig muziekje ingesteld maar mijn nokia sound is weg en mijn ingestelde melding bij berichten idem.

Het vreemde is dat ik ook alleen maar kan kiezen uit de standaard ingestelde geluiden en alle extra geluiden weg zijn uit de lijst.

Kijk ik in de map met gedownloade ringtones dan staat de nokia sound er gewoon tussen maar ik kan hem niet verplaatsen naar de ringtones en idem voor mijn meldingsgeluid.

Wie weet hoe ik mijn eigen geluiden weer terug krijg in Android 11?

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat had ik dus al geprobeerd want voorheen werkte het zo ook, alleen kun je nu alleen "over de horizon"van Samsung selecteren en verder niet

Onderaan kun je dan de optie mappen kiezen maar die werkt blijkbaar in android 11 niet meer.

Probeer je de ringtone te verplaatsen naar een andere map dan zie je deze gewoon in mijn bestanden/audio staan maar kun je hem niet naar een andere map verplaatsen oid.

Met android 10 heeft het dus altijd gewoon normaal gewerkt maar na de update is het plots weg.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heeft het iets met de rechten op toegang tot die mappen te maken.

Dat je ergens moet aanzetten dat de app toegang heeft.

Bij mijn Nokia had ik niet direct toegang meer tot de SD-kaart na de update tot 11. Ik heb alle eigen geluiden op de SD-kaart. Ook heb ze waar mogelijk naar de standaard mappen gekopieerd. Dat deed ik met de telefoon aan de computer gekoppeld. Is dat misschien een mogelijkheid voor je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...