Ga naar inhoud


Opnames alfabetisch sorteren


Visatown

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk, en zo ja, hoe, te bekomen dat de opnames stelselmatig alfabetisch gesorteerd worden.

Eens in de opnames kan ik via de menutoets de inhoud van de folder alfabetisch sorteren, maar dit is dan enkel voor de folder waarin ik ben.

Verder kan ik kiezen dat een kleurentoets sorteert, maar dat is dan enkel op tijd, niet alfabetisch. 

Dank bij voorbaat.

VU+ UNO 4k SE DVB-S2X -Technisat Digiplus UHD S - Triple LNB Quad (19.2E, 23.5E, 28.2E).

Terug in hun doos: M7 MP201 - M7 SAT801 - TVV losse smartcard met Basic+ abo (TVV opgezegd)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij krijg ik ook na shutdown (update database na restart ingesteld) een niet-alfabetische sorteren.

Kan ik de sql-statement veranderen? Waar is die?

Dank u.

VU+ UNO 4k SE DVB-S2X -Technisat Digiplus UHD S - Triple LNB Quad (19.2E, 23.5E, 28.2E).

Terug in hun doos: M7 MP201 - M7 SAT801 - TVV losse smartcard met Basic+ abo (TVV opgezegd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In webIf wel gesorteerd.

Op tv duidelijk niet (ter info: het zijn afleveringen van Maurice De Wilde, op hdd2 geplaatst via ftp van dcc): blijkbaar op datum gesorteerd.

 

Clipboard01.jpg

VU+ UNO 4k SE DVB-S2X -Technisat Digiplus UHD S - Triple LNB Quad (19.2E, 23.5E, 28.2E).

Terug in hun doos: M7 MP201 - M7 SAT801 - TVV losse smartcard met Basic+ abo (TVV opgezegd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat weet ik (zie tweede zin van mijn eerste bericht). Dat gaat enkel de inhoud van de folder waarin men zich bevindt alfabetisch sorteren.  Ik had graag een instelling om alle folders en hun inhoud alfabetisch te sorteren.

VU+ UNO 4k SE DVB-S2X -Technisat Digiplus UHD S - Triple LNB Quad (19.2E, 23.5E, 28.2E).

Terug in hun doos: M7 MP201 - M7 SAT801 - TVV losse smartcard met Basic+ abo (TVV opgezegd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u. EMC zojuist gedownload en geinstalleerd. Wel VEEL instellingen, dus nu wat zoeken ..

  • Like 1

VU+ UNO 4k SE DVB-S2X -Technisat Digiplus UHD S - Triple LNB Quad (19.2E, 23.5E, 28.2E).

Terug in hun doos: M7 MP201 - M7 SAT801 - TVV losse smartcard met Basic+ abo (TVV opgezegd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje: EMC vult slechts 2/3 van mijn scherm (hoogte en breedte). Hoe bekom ik dat emc het scherm vult? Dank bij voorbaat!

aangepast door Visatown

VU+ UNO 4k SE DVB-S2X -Technisat Digiplus UHD S - Triple LNB Quad (19.2E, 23.5E, 28.2E).

Terug in hun doos: M7 MP201 - M7 SAT801 - TVV losse smartcard met Basic+ abo (TVV opgezegd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oplossing gevonden (zoals u meldde): aangepaste skin gedownload en geinstalleerd "Vu_HD_Series (HD)". Prima! 

VU+ UNO 4k SE DVB-S2X -Technisat Digiplus UHD S - Triple LNB Quad (19.2E, 23.5E, 28.2E).

Terug in hun doos: M7 MP201 - M7 SAT801 - TVV losse smartcard met Basic+ abo (TVV opgezegd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...