Ga naar inhoud


Hoe reclame wegknippen uit opname met Moviemaker?


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Met al die veranderingen in de digitale wereld heb ik iets opgenomen in VLC en ik wil de reclame wegknippen met "Moviemaker" wat gratis te vinden is in Windows 10.

Bij bewerken zie ik tool voor knippen, maar ook startpunt en eindpunt instellen, ik heb het al alle 2 geprobeerd, ten laatste klikte ik om de reclame te verwijderen en dan vond ik niets meer terug van de video? Ik doe dit met een kopie van mijn opgenomen programma, want aan het origineel opgenomen kom ik niet aan.

Wie kan mij op weg helpen aub?

Ik dacht dat ik de reclame had weggeknipt ja, ik had van de weggesneden reclame mooi een aparte video gemaakt, mooi toch als het zo fantastisch werkt.

Dat is nou toch ook weer te mooi voor woorden die digitale videobewerking van Windows die je op het verkeerde been wil zetten.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi @Timm1983

Ik knip reclame gewoon met mijn ontvanger (NanoXX) uit films.

Ik doe per reclame "knippen" ik ga naar waar de reclame begint als begintijd, dan ga ik waar de reclame eindigt als eindtijd en dan naar knippen.

 

Ik doe dit per reclameblok.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ D-box

Ik ben aangesloten op Proximus tv in België, daar kan je opname's via hun decoder van hun uit 60 dagen bewaren, er is wel een usb ingang op de decoder maar die dient niet om een externe harddisk aan te sluiten, dan had ik iets opgenomen via iptv via vlc, maar om dat te bewerken met Moviemaker van Windows, het ziet er niet eenvoudig uit. Ons opname's maar 60 dagen laten bewaren, dat zijn volgens mij toch frauduleuze of maffiapraktijken, terwijl we iedere maand mooi een abonnement betalen met gsm, tv en internet voor iedere maand rond de € 160.00.

D-box kijk jij enkel via satelliet of ook via Ziggo of zo, heb jij ook beperkingen op de geldigheid van je opname's, als ze denken dat ze daarmee de dvd recoders van vroeger vervangen hebben zijn ze mis, zo is het voor mij ook niet meer plezant om nog iets te willen bewaren van uitzendingen die ik niet kwijt wil.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het eens geprobeerd met Movavi video editor en dat is gelukt, ik heb de gratis versie gedownload, tot ik alles wou exporteren en dan moet er betaald worden voor een licentie. Het kost €29,95 of € 39.95. Mijn zin in bewerking en tv kijken is over nu.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Timm1983 zei:

Hallo allemaal,

Met al die veranderingen in de digitale wereld heb ik iets opgenomen in VLC en ik wil de reclame wegknippen met "Moviemaker" wat gratis te vinden is in Windows 10.

Bij bewerken zie ik tool voor knippen, maar ook startpunt en eindpunt instellen, ik heb het al alle 2 geprobeerd, ten laatste klikte ik om de reclame te verwijderen en dan vond ik niets meer terug van de video? Ik doe dit met een kopie van mijn opgenomen programma, want aan het origineel opgenomen kom ik niet aan.

Wie kan mij op weg helpen aub?

Ik dacht dat ik de reclame had weggeknipt ja, ik had van de weggesneden reclame mooi een aparte video gemaakt, mooi toch als het zo fantastisch werkt.

Dat is nou toch ook weer te mooi voor woorden die digitale videobewerking van Windows die je op het verkeerde been wil zetten.

Timm1983

Ten eerste Moviemaker zit niet in Windows 10, Moviemaker is al jaren geleden gestopt. Als je reclames wilt weghalen zul je op elke video die geen reclames bevat een begin punt en eind punt moeten zetten en deze allemaal als 1 2 3 4 5 bijv wegschrijven en deze naderhand weer aanelkaar zetten zodat je alle losse stukken zonder reclame weer aan elkaar hebt zitten. Er zijn programmas die zit ook gratis doen voor huis gebruik. Videopad is er bijv. 1 maar kijk uit als je dit soort editors gebruikt want deze blijven als je ze start vragen of het gratis  thuis gebruik is of niet klik je nee of verkeerd kun je niks meer doen dan het programma betalen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Timm1983 zei:

 

D-box kijk jij enkel via satelliet of ook via Ziggo of zo, heb jij ook beperkingen op de geldigheid van je opname's, als ze denken dat ze daarmee de dvd recoders van vroeger vervangen hebben zijn ze mis, zo is het voor mij ook niet meer plezant om nog iets te willen bewaren van uitzendingen die ik niet kwijt wil.

Timm1983

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Timm 1983

Ik kijk zowel via KPN alsmede met CDS (CDS heeft mijn smartcard nooit geblokkeerd).

Via CDS maak ik opnames naar mijn externe hardeschijf.

 

Als ik opneem via KPN komt het "In the cloud" en kan ik ze na een jaar niet meer bekijken; ik kan trouwens via KPN geen reclames knippen.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens naar Freemake video converter. Kijk daarbij goed dat je geen overtollige ballast mee downloadt. Je kunt gratis uitproberen of het je bevalt. Ik heb indertijd een key gekocht voor minder dan 10 Euro. Moet geen bezwaar zijn als je maandelijks 160 Euro kwijt bent aan je digitale behoeften (oef...!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...