Ga naar inhoud


Vu+ Ultimo 4K display


OllieBB

Aanbevolen berichten

Heren,

 

ik heb mijn VU+ Ulitmo 4K nu zo'n 5 maanden, en samen met de VU+ zero bevalt de configuratie mij uitstekend!

Helaas is het display op de Ultimo na 2 maanden flikkeren en knipperen nu helemaal uitgevallen.

 

Simpele vraag, hebben er meer gebruikers deze ervaring, of is dit gewoon een geval van domme pech??

Via de winkel kom ik niet veel verder behalve dan opsturen en dan is het spul 4-6 weken onderweg of zo...:)

Hebben anderen hier ervaring met de garantie van VU+ ?

 

bedankt!!

 

Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gevalletje pech...... Of bijna los liggend kabeltje (zou ik eerst even proberen voordat je hem weg stuurt)... Is nog maar de vraag of je een Ultimo 4K terugkrijgt. Die zijn er niet meer. Als hij niet van een gerenommeerde dealer is gekocht heb je kans dat ze je een Duo4Kse willen sturen....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat geen dealer het kan ‘maken’ om een klant een Duo 4Kse of zelfs een Duo 4K te ‘geven’ om een reparatie van een Ultimo 4K op te lossen. Ik heb niet zo’n hele hoge pet op van de Nederlandse importeur / distributeur, maar een display zullen zij best op voorraad hebben verwacht ik. Een gemiddelde dealer heeft qua onderdelen weinig of geen voorraad. En anders wordt het een ritje vanaf Noord Nederland naar de Duitse groothandel. Die zullen dat zeker kunnen fixen.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat wordt dan toch gewoon openmaken. Helaas denk ik de fout in het display zelf zit. het begon namelijk met fouten in de matrix, dus niet met fouten van data naar het display.

We gaan het zien. gelukkig werkt die zonder display ook prima :)

 

gr Frans

Nog even een navraag.

is er een (blok) schema ergens van de Ultimo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...