Ga naar inhoud


ET-AL01 5 kanaals analoge LED controller voor (bijvoorbeeld) Home Assistant


Aanbevolen berichten

  • Beheerder

 

Samen met Paul wat leuks in elkaar gezet voor de domotica liefhebbers.

 

Nederlandstalige ondertitels beschikbaar :)  Er komen nog veel meer ontwerpen aan,  dus als je dergelijke domotica ontwerpen interessant vindt, abonneer je dan op ons kanaal en deel dit op facebook, twitter etc. We zijn pas net begonnen, dus je doet er ons een groot plezier mee!

 

Blog artikel https://www.espthings.io/al01  Links onderaan de pagina zit een vertaalmodule, maar let op: de config files worden ook vertaald en dat gaat niet werken :P

 

  • Like 1
  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 2-5-2021 om 21:31, Michel zei:

 

Samen met Paul wat leuks in elkaar gezet voor de domotica liefhebbers.

 

Nederlandstalige ondertitels beschikbaar :)  Er komen nog veel meer ontwerpen aan,  dus als je dergelijke domotica ontwerpen interessant vindt, abonneer je dan op ons kanaal en deel dit op facebook, twitter etc. We zijn pas net begonnen, dus je doet er ons een groot plezier mee!

 

Blog artikel https://www.espthings.io/al01  Links onderaan de pagina zit een vertaalmodule, maar let op: de config files worden ook vertaald en dat gaat niet werken :P

 

 

Ziet er retestrak uit!!👍

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-5-2021 om 21:31, Michel zei:

Samen met Paul wat leuks in elkaar gezet voor de domotica liefhebbers.

 

Kleine tip: Op mijn 4K beeldscherm is het lettertype van de site slecht te lezen. Een erg dun lettertype dat niet helemaal scherp overkomt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Bedankt voor de feedback. Iemand anders ook die ervaring, want ik heb een 5k2k scherm en nergens last van?

Dit lettertype is Roboto van google en een behoorlijk vaak gebruikt lettertype op websites.

 

Kan je een screenshot op ware grote van nl.nl en van espthings maken zodat ik kan vergelijken?

 

B.v.d.

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
25 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Kleine tip: Op mijn 4K beeldscherm is het lettertype van de site slecht te lezen. Een erg dun lettertype dat niet helemaal scherp overkomt.

 

Je hebt toch gelijk. Het was na de laatste template update niet meer roboto. Nu wel weer (hetzelfde als hier). Zo beter?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

👍

 

Strakke site inderdaad. Met welk tool gemaakt?

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is 'gewoon' wordpress. Ik ben normaliter niet zo'n fan van dat soort kant en klaro sites, maar voor dit doel (samenwerken) is het wel prettig. 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit daar ook wat mee te stoeien. Vooral Elementor heeft mijn interesse.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...