Ga naar inhoud


doorlinken weigert


Gast peterp

Aanbevolen berichten

Ik krijg elke week een nieuwsbrief van een Duitse supermarkt ,daar staan ook aanbiedingen in waar ik op moet klikken en dan wordt ik doorgelinkt .

NU krijg ik een melding in een smal horizontaal venster : HET SYSTEEM KAN HET OPGEGEVEN BESTAND NIET VINDEN , ik heb niks aan mijn computer met w 10 veranderd . wie kan mij helpen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites


klikken op linkjes is niet verstandig gezien de nep emails en phishing

 

en je instelling van de browser voorkomt natuurlijk dat bepaalde links ook per url opgevolgd worden.

Zonder iets te hebben aangepast aan Windows, ligt dat dus aan de veiligheid en privacy die ingesteld zijn in je standaard browser. (welke zelf ook vaker updates krijgt)

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Tonskidutch kopiëren en plakken gaat niet is inderdaad een beveiliging , De instellingen in mijn brouwser zijn inderdaad aangepast omdat ik anders mijn s..... g....j4+ smartphone niet kan koppelen aan mijn PC ,Als ik mijn s...... G.....J4+ aansluit op de computer van mijn vrouw kan ik wel koppelen . Het enigste is dat ik heb de PRO versie en mijn vrouw de HOME versie en ik kijk regelmatig of er updates zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hier ben ik weer , heb net ontdekt als ik in sat4all  bij een topic kijk en daar een link aanklik dat ik wel doorgelinkt wordt ,en de duitse supermarkt niet  (zie mijn begin van topic ) , zou het daar aanliggen (duitsland) ????? en niet in mijn instellingen zoals tonskidutch  vermoede ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen regioblock of geoblock mag voor zaken en handel al helemaal niet.

daar ligt het dus niet aan

 

welke email client gebruik je waar die links in staan, nieuwsbrieven worden bij mij meestal als ongewenst ontvangen

pas als ik die in de inbox verschuif kan ik koppelingen openen

Maar dat doe ik natuurlijk niet reclamezooi!

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoelde e mail komt van prospect LIDll  . DE daar heb ik mij op de nieuwsbrief aangemeld en krijg minimaal een keer in de week de nieuwsbrief met de aanbiedingen van de volgende week , Hoop dat ik nu geen overtreding maak door de naam van de supermarkt te vermelden , anders sorry hiervoor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwsbrief open ik in een e-mail programma , Ik heb deze nieuws brief altijd in veilige afzender staan .

wat ik wel gemerkt hebt is het volgende :: Als ik klik dan verschijnt er kort een groen scherm met de mededeling microsoft edge en dan een nieuwe mededeling in een smal breed wit vlak met die mededeling die ik in mijn begin schreef , zou het aan edge liggen ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...