Ga naar inhoud


Vu+uno 4k se of duo 4k se ?


lindberg
Ga naar oplossing Opgelost door Jürgen,

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Wellicht een eerder gestelde vraag. 

Ik sta op het punt onze oude Xtrend te pensioneren voor een nieuwe ontvanger.

Het liefst een met ook een rgb uitgang maar dat lijkt niet meer mogelijk ( ja ,Xsarius Galaxy 4k , maar die lijkt niet zo goed )

Dus kwam ik op de vu+ uno 4k se of de duo versie.de vraag : is het met de uno versie goed mogelijk om 2 programma's tegelijk op te nemen ( evt van verschillende satellieten ) en een derde te kijken , of moet ik dan echt de duo versie hebben ?🤔 Wellicht zijn er bij de duo nog meer voordelen die ik graag hoor 😉 

Thx alvast ...

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Uno heeft een twintuner, de Duo heeft een twintuner en je kunt er nog eentje solo of twin bijzetten.

Hangt er dus vanaf wat je wilt en hoe je schotel met LNB's eruit ziet. Je vraag is dus nog te vaag.

Ik heb indertijd een Duo2 genomen omdat ik naar 6 vaste sats wilde kijken cq ervan tegelijkertijd opnemen maar daarnaast een draaibare schotel wilde aansluiten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok , kan me je reactie voorstellen..ik kijk slechts naar 2 satellieten ; Astra 19.2 en 23.5 . ik zag in een review op youtube dat de uno eigenlijk maar één tuner had en derhalve minder snel zapte e.d.    .. niet zo interessant..als ik maar kan kijken en meerdere zenders opnemen is dat genoeg ...thx 😉

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing
14 uren geleden, lindberg zei:

ik zag in een review op youtube dat de uno eigenlijk maar één tuner had en derhalve minder snel zapte e.d.    .. niet zo interessant..als ik maar kan kijken en meerdere zenders opnemen is dat genoeg ...thx 

Wat een onzin, ja de VU+ UNO 4K heeft maar één slot voor een tuner maar de daarvoor bestemde tuner bevat wel fysiek 2 tuners, theoretisch meer tuners maar dat even terzijde.

Dus je kunt met de UNO 4K (SE) datgene doen wat jij vraagt.

De UNO 4 K is op dit moment nog steeds een van de best presterende PVR’s.

 

Voor de vergelijking van de verschillende VU+ zie onderstaande link

 

https://wiki.vuplus-support.org/index.php?title=Vu%2B_STB_Vergleichstabelle

 

  • Like 1

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...