Ga naar inhoud


Afspelen mp4 bestanden


Pedro4
Ga naar oplossing Opgelost door John van Dreumel,

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb op mijn NAS een mapje gemaakt met mp4  muzieknummers.

Als ik die wil afspelen via mijn vuplus (pvr) en ik selecteer de map en dan het eerste nummer dan speelt hij dat nummer af.

Is dan nummer afgelopen dan gaat hij niet door met het volgende nummer en komt hij terug bij de afspeellijst.

Dat zou wel moeten.

Kan ik dat ergens instellen?

 

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


met de mediaplayer werkt het wel. bedankt voor de tip.

Het zou fijn zijn als het vanuit de pvr werkt omdat mijn vrouw niet zo handig is om vanuit de mediaplayer af te spelen.

Alles vanuit pvr zou top zijn.

Misschien heeft er iemand een idee of dat gaat lukken.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwestie van een korte Jip en Janneke handleiding maken. De mediaplayer doet in ieder geval wat jij wenst. Deze liedjes staan op de NAS van mijn zoon. 😉

 

B71E644C-9B83-4A96-9E67-0C951435BC28.jpeg

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net ook maar even met de standaard PVR functie getest. Met de aangepaste instelling (zie afbeelding) gaat dit ook met PVR. Getest met PLi. What else. 😉

6ADD1AE5-57EA-47D4-B8F7-548E4838E08F.jpeg

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi John.

Bedankt voor je moeite.

Ik was die instelling aan het zoeken maar kon die niet vinden.

Vandaar de vraag op dit forum.

Ik heb die aangepast en met de groene knop bevestigd maar helaas.

Hij springt weer naar de opnamelijst. pfffff

Ook opnieuw opgestart en als ik dan de instelling bekijk staat hij weer op terug naar opnamelijst.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn meer wegen naar Rome beste @Pedro4

Ik zie je hebt een NAS, als daar je MP4 bestanden staan kun je ook met de TV die bestanden afspelen zonder tussenkomst van de Vu+.

Bij mijn Viera Panasonic hoef ik enkel de viera tools en network connect te drukken en kan in de mappen van mijn NAS zoeken ( =browsen ) dan klik ik die MP4 aan en hij blijft achtereenvolgens alle muziek bestanden afspelen die op mijn NAS staan.

 

Het ligt eraan hoe makkelijk je vrouw die weg of de andere weg vindt.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je tip. We doen alles via de Vu+. Het zou makkelijker zijn als het wel mogelijk is.

Misschien gaan we het doen op 1 van jullie manieren.

Is een optie.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-10-2021 om 20:54, Pedro4 zei:

Hoi John.

Bedankt voor je moeite.

Ik was die instelling aan het zoeken maar kon die niet vinden.

Vandaar de vraag op dit forum.

Ik heb die aangepast en met de groene knop bevestigd maar helaas.

Hij springt weer naar de opnamelijst. pfffff

Ook opnieuw opgestart en als ik dan de instelling bekijk staat hij weer op terug naar opnamelijst.

hij houdt deze instelling (actie bij het einde opname)niet vast. iemand enig idee ?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

En wat als je via de PVR button, vervolgens de gele toets (location) naar de betreffende map op die NAS gaat, de map opent waar de mp4 bestanden staan, vervolgens op menu drukt en kiest voor settings. Optie 6 geeft de mogelijkheid om ‘de volgende opname’ af te spelen of een loop of terug naar de map als default in te stellen. Net getest, en ook dat werkt super. Dan kan je de bestanden gewoon via de PVR functie afspelen. 
 

Wat je in de gaten moet houden is dat je moet toestaan om dit per directory te kunnen instellen. Ook in de settings als hierboven en dan optie 4. Gebruik individuele settings voor iedere directory.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 7-11-2021 om 23:26, John van Dreumel zei:

En wat als je via de PVR button, vervolgens de gele toets (location) naar de betreffende map op die NAS gaat, de map opent waar de mp4 bestanden staan, vervolgens op menu drukt en kiest voor settings. Optie 6 geeft de mogelijkheid om ‘de volgende opname’ af te spelen of een loop of terug naar de map als default in te stellen. Net getest, en ook dat werkt super. Dan kan je de bestanden gewoon via de PVR functie afspelen. 
 

Wat je in de gaten moet houden is dat je moet toestaan om dit per directory te kunnen instellen. Ook in de settings als hierboven en dan optie 4. Gebruik individuele settings voor iedere directory.

Hoi John.

Top. Dat is hem.

Werkt super.

Hartelijk dank.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...