Ga naar inhoud


VU DUO2 kanalen n/a


alfred de witt

Aanbevolen berichten

1x per jaar stopt mijn VU Duo ermee en moet ik de sw er weer opnieuw opzetten. Mijn laatste back up helaas onvindbaar dus alles weer opnieuw instellen en inmiddels weer beeld en nu nog finetunen opnieuw een back up maken en dan beter gaan borgen zodat ik de volgende keer snel klaar ben. Ik heb ook de kanalenlijst er opnieuw opgezet en ik heb nu het volgende probleem dat er een aantal zenders op n/a staat op bijvoorbeeld A3 maar ook op HB staan kanalen op N/A en als ik daar op ga staan zie ik DVB service staan en controleer uw instellingen. Ik heb de tuners al tig maal doorgelopen maar die staan goed en ik heb geen idee waar ik het moet zoeken, iemand een idee.  90% van de zenders werkt, zo'n 10% staat op n/a en exact dezelfde zenderlijst zit ook in mijn VU SOLO met dezelfde tuner instellingen op dezelfde schotel en daar werken wel alle zenders dus het is iets in de instellingen maar wat ? 

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


N/A = not available dus niet beschikbaar, hetgeen betekend dat de desbetreffende zenders weg zijn of dat je verkeerde transponder in de lijst hebt staan.

Ik wiste die zender altijd stuk voor stuk en deed dan een manuale scan op de satelliet positie met netwerk ja en vooraf wissen ja.

Dan was mijn settingslijst weer top.

 

Oude lijsten terugplaatsen terwijl er mogelijk wijzigingen zijn opgetreden heeft natuurlijk geen zin.

Met Kingofsat.net kun jet zenderwijzigingen en/of het zenderkerkhof checken.

 

het zijn dus niet de tunerinstellingen maar je settings = zenderlijst op de DUO2

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

recente satelites.xml in beide ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de laatste lijst van Hans gedownload en deze via de pc in de duo2 gezet. Dit heb ik enkele malen herhaald maar het probleem blijft. Het zijn dus ook meerdere transponders verdeelt over verschillende satellieten.  Als ik de oude lijst erin zet dan heb ik exact hetzelfde probleem en die lijst werkte totdat hij vast liep en ik de sw er opnieuw op moest zetten. ik heb us in zowel de solo2 als de duo2 dezelfde lijst zitten en op de solo2 werkt alles maar op de duo2 niet.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

al eens geprobeerd van de satellites.xml van je solo naar de duo te zetten en dan wel volledig herstarten ook

 

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zojuist geprobeerd en deze lijst werkt een heel stuk beter maar ik mis nog wel wat zenders maar alle sport zenders staan er in vedergeval in en werken. De instellingen zijn in ieder geval goed en het ligt dus 100% aan de kanalenlijst.

 

  • Like 1

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...