Ga naar inhoud


Last van irritante reclames die via Google op mijn telefoon opduiken, echter ook op een laptop van mijn moeder


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 smartphones die niet de nieuwste meer zijn, echter wordt ik dol van de reclames die voorbij komen, ik kwam het ook al op de computer van mijn moeder tegen.

 

Het betreft reclames via Google, is dat uit te zetten of te verwijderen?

 

Ik kom die reclames op verschillende fora tegen, ik kan mij niet voorstellen dat het van de fora zelf komt, het bedekt een heel stuk, niet te vergelijken met de normale forum reclames.

 

Het betreft:

 

Een Samsung Galaxy S4
Een Samsung Galaxy S5
Een computer op Windows 10

 

Heeft iemand enig idee hoe ik dat stapsgewijs kan verwijderen? 

 

De computer zal denk ik een ander verhaal zijn, echter wel irritant, het lijkt op de zelfde manier te voorschijn te komen, ik denk alleen dat er in de computer troep zit, mogelijk op de smartphones ook.

 

Ik ben helaas wat traag met reageren, echter doe ik mijn best, mijn excuus daarvoor.

 

Alvast dank voor de moeite en mogelijke oplossing(en).

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Die telefoons zijn te oud en het gebruik van dergelijk oude en niet geupdate telefoons blijft wat je ook doet een flink risico.

 

Voor windows 10 volstaat normaliter updaten en het gebruik van de microsoft defender, maar je kunt natuurlijk altijd een andere virusscanner kopen en installeren of gebruik maken van de betaalde variant van Malwarebytes. Voor je windows vraag en antwoorden moet je wel in het juiste forum zijn.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar verschijnt die reclame op de pc?

 

Is het rechtsonder dan heeft je moeder ergens ongewild toestemming gegeven om deze reclame te laten zien.

Je kan dit terug uitzetten, door ergens bij zo een advertentie op instellingen te klikken en dit terug uit te schakelen.

 

Kijk ook eens in de instellingen van je telefoon of je ergens popups kan uitschakelen.

 

De reclames gaan waarschijnlijk wel niet van 

Google komen maar doen alsof.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 20-11-2021 om 09:27, Michel zei:

Die telefoons zijn te oud en het gebruik van dergelijk oude en niet geupdate telefoons blijft wat je ook doet een flink risico.

 

Voor windows 10 volstaat normaliter updaten en het gebruik van de microsoft defender, maar je kunt natuurlijk altijd een andere virusscanner kopen en installeren of gebruik maken van de betaalde variant van Malwarebytes. Voor je windows vraag en antwoorden moet je wel in het juiste forum zijn.

 

Mvg,

 

Michel

 

Het zal wel aan mij liggen, ik krijg nog steeds updates binnen. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-11-2021 om 17:40, jeevanhoof zei:

Waar verschijnt die reclame op de pc?

 

Is het rechtsonder dan heeft je moeder ergens ongewild toestemming gegeven om deze reclame te laten zien.

Je kan dit terug uitzetten, door ergens bij zo een advertentie op instellingen te klikken en dit terug uit te schakelen.

 

Kijk ook eens in de instellingen van je telefoon of je ergens popups kan uitschakelen.

 

De reclames gaan waarschijnlijk wel niet van 

Google komen maar doen alsof.

 

Mvg

 

Er zijn toch redelijk wat gratis programma's, eerst maar eens daarmee kijken wat ik ermee kan.

 

Sorry, alles gaat low budget, zij heeft enkel AOW, ik Wajong, dan moet je het doen met wat je hebt.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...