Ga naar inhoud


uitbreiding van mijn systeem(pje)


Bimmerken

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een Gigablue Quad4K met een 80 cm schotel. Hier zit een Inverto Pro unicable twin LNB tussen waar twee coaxkabels naartoe lopen. Nu dacht ik dat ik met de ontvangst van 1 satelliet tevreden zou zijn, maar ik wil graag de uitbreiding doen naar de Franstalige zenders op TVV. Kan iemand mij een slimme oplossing voorstellen om die uitbreiding te doen? ik begrijp dat ik een duo houder nodig heb, maar welke kop kan ik het best toevoegen?

 

Alvast bedankt voor de suggesties!

 

Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, Sprietje zei:

Geef het typenummer van de lnb eens op.

IDLB-QUDL42-UNI2L-1PP denk ik... dat is tenminste hoe hij nu op de webshop staat... 

2 uren geleden, digitaal kijker zei:

voor de Waalse franse zenders van Tv Vlaanderen moet je momenteel de hotbird hebben op 13 oost.

ja, begreep ik ook. Ik heb zelfs al de hoeken uitgezocht voor mijn locatie, maar daarna is het zachtjes beginnen te regenen ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmm Sprietje, ik denk dat ik deze heb. zitten 2 aansluitingen op en die lopen beiden naar de GBQuad4K en aangesloten op tuner A en B... 

https://www.inverto.tv/lnb/338/twin-high-band-circular-40mm-lnb-lo1125-ghz

edit: Ik heb dus deze: IDLP-40UNITWL+SR1

Is niet meer verkrijgbaar en de link die ik had naar de documentatie op de site van Inverto bestaat ook niet meer... Tsja 4 jaar is ook wel erg oud voor elektronica :)

 

aangepast door Bimmerken
nieuwe info
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...