Ga naar inhoud


Programma met kleur toewijzen aan map/folder


Avion
Ga naar oplossing Opgelost door Old Satterhand,

Aanbevolen berichten

Als je een programma opneemt wil ik die naderhand in een map zetten (misdaad/thrillers in de map misdaad, drama in drama etc). Ik heb meerdere mappen:

hoe kan ik een programma met een kleur (rood, blauw, geel, groen) toewijzen aan de meest gebruikte mappen..of is dat niet mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
  • Oplossing
2 minuten geleden, Avion zei:

Jammer dat niemand reageert. Al zou het alleen maar gebeuren om te melden dat dat niet kan.

 

Wellicht krijg je geen antwoord omdat je te weinig info geeft. Het gebruikte besturingssysteem is essentieel bij zo'n vraag.

 

Maar inderdaad, dat kan niet. Je kunt wel extra markeerpunten maken. Die kun je dan selecteren in je timer.

Druk maar eens 2x op de [ PVR]  toets. Dat is de toets met dat onbegrijpelijke logo, die je normaal gebruikt om in de lijst met opnames te geraken.

Je kunt met de [channel] toets in het bovenste browser deel komen om een map te selecteren.

Let op de gekleurde toetsen om een markeerpunt te maken.

 

Als je OpenPli gebruikt kun je in de opnamelijst met de gele toets razendsnel wijzigen van weergave map.

Daar vind je die markeerpunten en andere mount punten weer terug.

 

Om gebruik te maken van markeerpunten in je timer moet je de box wel in de "Expert" modus staan ingesteld.

In OpenPli: Expertinstellingen -> Gebruikersinstellingen -> Toegangsniveau instellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar nog even aan toegevoegd. 
Als je in de map movie bv een map thrillers aangemaakt hebt dan kan je (auto)timers ook gelijk naar de betreffende map laten opnemen.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...