Ga naar inhoud


Mutant 51 blijft hangen na Develop Update?


cromo

Aanbevolen berichten


Develop images zijn test images, kun je beter niet installeren, multiboot is wel interessant, installeer je open ATV 6.4 o.i.d.

Als je open pli 8.1 als eerste hebt geinstalleerd en de 2e is develop en slaat vast, dan even stroom eraf, dan er weer op met de standby knop op je box even ingedrukt laten, komt automatisch open pli 8.1 weer in beeld, hoef je dan niet opnieuw te flashen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via image op USB-stick? Als dat niet lukt zou hij kunnen gebrikt zijn. Waar kan je het image vinden? Ik geloof dat er niets anders op de stick mag staan?

De mannen die de"Nightly build" versie maken mogen fier zijn, niettegenstaande ik ze al lang gebruik, maar met deze update liep het mis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even googlen naar de open pli site, registreren.

Dan naar de Mutant HD51, daar staat de laatste update van 8.1, multiboot

Deze downloaden en uitpakken naar HD51, dan het HD51 bestand op een lege usb stick zetten(Fat32)

De usb stick in je box zetten stroom eraf stroom erop met indrukken van de aan/uit toets.

Op je scherm staat flashen, mocht deze na een tijdje niet vanzelf booten, dan even stroom eraf, stroom er weer op.

Dan moet deze gaan booten.

Succes!!!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lijkt het dat het niet aan de image zelf kan liggen. Anders zouden er wel meer specifieke meldingen als de jouwe zijn.

Bij dit soort ‘wazige’ zaken kies ik meestal (ook) voor het vers flashen van een image. Ik heb nooit een HD51 gehad dus m.b.t. de methode om multiboot te gebruiken laat ik dat graag aan anderen over. Mogelijk gaat dat ook simpel via het menu - instellingen - image flashen en dan een tweede image kiezen en een leeg slot.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, John van Dreumel zei:

Mij lijkt het dat het niet aan de image zelf kan liggen. Anders zouden er wel meer specifieke meldingen als de jouwe zijn.

Bij dit soort ‘wazige’ zaken kies ik meestal (ook) voor het vers flashen van een image. Ik heb nooit een HD51 gehad dus m.b.t. de methode om multiboot te gebruiken laat ik dat graag aan anderen over. Mogelijk gaat dat ook simpel via het menu - instellingen - image flashen en dan een tweede image kiezen en een leeg slot.

Doordat zijn box niet meer in beweging komt kan hij niet via het menu de image flashen in een leeg slot.

Ikzelf heb ook een Mutant HD51 en experimenteer daar regelmatig mee, heb zelf 4 slots vol.

Heb deze melding die Cromo heeft ook een paar keer gehad, dus weet ik waar ik over praat.

Gewoon opnieuw flashen, dan kun je ook weer andere slots vullen, als je dit wilt.

56 minuten geleden, cromo zei:

Voor het ogenblik kan ik er absoluut niet in, dus ver van in het menu te geraken.

Hallo Cromo,

 

Gewoon opnieuw flashen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, John van Dreumel zei:

Bij dit soort ‘wazige’ zaken kies ik meestal (ook) voor het vers flashen van een image. 


@Altobelli Vandaar dat ik dit ook als eerste opmerkte. ;)

aangepast door John van Dreumel

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...