Ga naar inhoud


pls codes multistream?


gerrithoogeveen

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Kingofsat vermeldt de codes ook!

Ze staan in de header van de transponder in een gele steunkleur.

Wanneer je bij een transponder scan aangeeft dat je een multistream transponder wilt scannen, verschijnen de betreffende velden op je scherm om de stream informatie in te vullen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ceesv zei:

Kingofsat vermeldt de codes ook!

Ze staan in de header van de transponder in een gele steunkleur.

Wanneer je bij een transponder scan aangeeft dat je een multistream transponder wilt scannen, verschijnen de betreffende velden op je scherm om de stream informatie in te vullen.

En hoe gaat dat dan met multistreamzenders waar je ook bovengenoemde moet invullen.  t2mi PLP.  Dat begrijp ik dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stream 20 ingeven.

T2-mi is een communication interface voor DVB-T2 ontvangers., daar doet je sat ontvanger niets mee.

Die multistream transponders zijn feeds voor DVB-T zenders, dat wij je kunnen bekijken is meegenomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ceesv zei:

Stream 20 ingeven.

T2-mi is een communication interface voor DVB-T2 ontvangers., daar doet je sat ontvanger niets mee.

Die multistream transponders zijn feeds voor DVB-T zenders, dat wij je kunnen bekijken is meegenomen.

heb ik gedaan maar die zenders pakt hij dus niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mogelijk is je schotel te klein?

 

Ik kan zondag nog eens kijken op die transponder, de ontvanger staat op dit moment op 1.000 km afstand.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een Octagon ontvanger, of een ontvanger met openATV image zou deze streams moeten kunnen ontvangen.

 

Ook andere images zouden aangepast zijn maar wat de actuele situatie voor VTi is weet ik niet.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu heb ik ze ineens wel, vreemd, deed exact hetzelfde als gisteren, misschien dat het even uit de lucht was? alleen bij deze 3 zenders heb ik zwart beeld, de rest doet het wel van die transponder, het komt hier binnen met 17.8DB aan signaal

Knipsel.PNG

aangepast door gerrithoogeveen
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, ceesv zei:

Stream 20 ingeven.

T2-mi is een communication interface voor DVB-T2 ontvangers., daar doet je sat ontvanger niets mee.

Die multistream transponders zijn feeds voor DVB-T zenders, dat wij je kunnen bekijken is meegenomen.

blijkbaar moet het toch aanstaan anders vind ie alleen maar 12585H SID 0x01 en geen zenders, zet ik T2-mi wel aan vind ie de zenders wel.

20220429_142622.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijne Octagon SF8008 , alles ok !!

Via mijne Edision , via blindscan vindt die niet alle Italiaanse multistream frequenties !!

Wel , alle regionale handmatig via de Octagon & Edision !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, cookie monster zei:

Op mijne Octagon SF8008 , alles ok !!

Via mijne Edision , via blindscan vindt die niet alle Italiaanse multistream frequenties !!

Wel , alle regionale handmatig via de Octagon & Edision !!

Hier vindt de octagon sf8008 ook niks met blindscan. Heb ze handmatig in moeten voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...