Ga naar inhoud


Iemand ervaring met Trined coax?


general

Aanbevolen berichten

Na jarenlang alleen een schotel en bijhorend canaldigital abo ben ik 2 jaar geleden  overgestapt op ziggo en heb het canaldigital abo opgezegd en een DVB-C kaartje in mijn VuDuo2 gestopt. De laatste tijd slecht beeld (ander topic) en vaak moeizame helpdesk.

Nu zijn ze op dit moment in mijn wijk bezig met het aanleggen van glasvezel en ik kwam er achter dat www.trined.nl een pakket biedt met de mogelijkheid voor een DVB-C aansluiting (incl 1 of meer smartcards).

 

Heeft iemand ervaring met deze provider in combo met een Enigma2 ontvanger?

gaat dat werken, ook voor de encrypted kanalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij is Trined 1 van de weinige providers  met dvb-c zoals bijvoorbeeld Telfort het had. Met Telfort had ik goede ervaring.

Volgens de website is alleen het basispakket via dvb-c.

 

Bij TriNed is overstappen wel heel eenvoudig, omdat wij gewoon gebruik maken van de bestaande coax- en/of UTP-kabels. Meestal is het dan ook niet nodig om de kabels te vervangen. In veel woningen ligt namelijk nog een coaxnetwerk. Vaak is het omstekkeren van de hoofdaansluiting van deze coaxbekabeling al voldoende. Onze monteur zal dit tijdens de gratis installatie direct voor je doen. Je televisie dient hiervoor wel DVB-C te ondersteunen, dit controleer je in de specificaties van jouw televisietoestel.

Wil je liever interactieve televisie kijken via de UTP-kabel? Geen probleem! Je kijkt dan televisie met een interactieve ontvanger. Je kunt naast het gebruik van interactieve televisie ook gebruik maken van de coaxkabels die bijvoorbeeld nog boven in de slaapkamers liggen. Je kijkt op iedere tv met een coaxkabel de zenders uit het basispakket (108 zenders) zonder aanpassingen of extra smartcard. 

Opnemen, pauzeren en terugkijken

Met de uitbreiding Interactief Plus kun je eenvoudig via je interactieve ontvanger of de TV App programma's opnemen en later terugkijken, live televisie pauzeren of begin gemist kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik dacht dat ik er ervaring mee had  MAAR mijn vrouw zegt dat ik alzheimer heb , heb geantwoord NOU dat zeg je wel maar kan mij niet herinneren of ik alzheimer heb 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...