Ga naar inhoud


externe hd aansluiten


Gast peterp

Aanbevolen berichten

Rest de vraag wat je nu nog wil met deze inmiddels oeroude ontvanger?? Tuurlijk, als hij nog werkt kun je er nog TV mee kijken en je series opnemen. De rest kun je vergeten op dat apparaat. IPTV, mediaplayer gaat met een slakkengang.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


16 uren geleden, Mimisiku zei:

Rest de vraag wat je nu nog wil met deze inmiddels oeroude ontvanger?? Tuurlijk, als hij nog werkt kun je er nog TV mee kijken en je series opnemen. De rest kun je vergeten op dat apparaat. IPTV, mediaplayer gaat met een slakkengang.

Ja iptv heb ik ondertussen ook ontdekt , ja ?? met die hoge temperaturen hier ben ik wat meer met dit soort dingen bezig , iptv hakkeld bij sommige kanalen maar australië kan ik goed zien enz , ben van de straat af 😂😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is en blijft uiteraard je eigen keuze om deze box nog te gebruiken (en daar is absoluut niets mis mee!). Vanuit hobbyist standpunt neig ik (en met mij velen) naar sneller, meer mogelijkheden en een hoog ‘speelgehalte’. Maar als je tevreden bent met wat je hebt en niet meer pretendeert is het zelfs ‘duurzaam’. 
Ik heb nog een DM800HD-PVR DVB-C en een DM800se DVB-C twin in de ‘rommelkast’ liggen. Beide zo origineel als wat maar al zeker 10 jaar niet meer in gebruik. Ooit gekocht voor €469 en €429. Wat een prijzen toen… Maar ik kan ze zo weer aansluiten en dan werken ze ook nog. Wel kwaliteit geweest dus…

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...