Ga naar inhoud


televisie "vergeet" kanalen net na inlezen.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

ik heb een tv, als ik de telenet kanalen inlees, die na max 20 seconden de melding weergeeft, dat er geen kanalen zijn ingeladen.

als ik zender omhoog of omlaag doe, zijn er geen zenders meer.

ik ben nu niet bij de tv, en kan het merk en model niet geven, maar dat doe ik zodra ik deze heb.

het gaat over een tv, die in een camper kan worden ingebouwd met dvd speler ingebouwd.

alle andere ingangen van de tv gaan perfect.

Misschien kan nu al iemand met de karige informatie al iets zeggen.

alvast bedankt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
21 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

Misschien kan nu al iemand met de karige informatie al iets zeggen.

 

21 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

het gaat over een tv, die in een camper kan worden ingebouwd met dvd speler ingebouwd.

Telenet in een camper?

 

TV geschikt voor DVB-C?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI,

is een finlux tv . Die heeft een dvb-c ontvanger voor bvb ziggo, telenet enz.

deze tv staat nu verlopig in mijn huis.

ik zal mij even tussen peuteren, om meer te zien, over het model.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor ontvangst in een camper zal je een DVB-T(2) ontvanger nodig hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...