Ga naar inhoud


Scammer Payback


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Enkele maanden geleden lag ik met Corona in het ziekenhuis en had het behoorlijk te pakken.
Gelukkig had ik mijn smartphone bij me en heb de tijd verdreven met YouTube filmpjes.
Op een gegeven moment kwam ik op een YouTuber die zich Perogi noemt en de oorlog tegen scammers vooral uit Indie heeft ondenomen.
Hij heeft veel followers en geeft zelfs geld terug aan slachtoffers van scammers. Dat is geld dat zijn aanhangers doneren.
Het komt erop neer dat ie de nummers belt die in email blasts naar Amerikanen gestuurd worden en vooral bedoeld zijn om oudere mensen van hun geld te ontfutselen.
Dit is een miljoen business en dit geld wordt jaarlijks buitgemaakt met iedere keer weer nieuwe truckjes.
De scammers beweren dat ze je geld willen overmaken vanwege iets dat je bijvoorbeeld op de bekende website gekocht zou hebben maar helemaal niet waar is.
Via onder meer Anydesk en andere remote software komen ze op je computer uit en maken je wijs dat je teveel geld hebt terug gekregen en het terug moet betalen met "Giftcards" van bijvoorbeeld Google Pay.
Deze Perogi fopt de scammers en doet zich voorkomen als een oud mens door middel van een spraakvervormer.
De scammers denken dat ze een echt oud mens aan het oplichten zijn maar in werkelijkheid worden de scammers opgelicht en talloze video´s staan op YopuTube, FaceBook en andere Social Media.
Van de meeste heb ik pijn in mijn buik van het lachen en ik heb er uren mee verbracht en heb de Corona met alle elende goed doorstaan.
Hieronder een voorbeeld op YouTube om je helemaal wild te lachen.
Je moet verder zelf maar een zoeken via YouTube met als zoekwoord "Scammer PayBack" en je hebt uren lang lol.

 

 

 

  • Like 3

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 18-11-2022 om 19:22, Drs. IJzerbout zei:

Scammer PayBack

Ik heb beiden al bezig gezien , entertainment 1ste klas !! 😁

Die laatste , moet je de volgende video eens bekijken:

🥳👌🤣😁

 

Deze is ook lollig 🤣😍

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...