Ga naar inhoud


wifi ontvangst op smart tv ondermaats


Aanbevolen berichten

hallo, ik ben niet tevreden over de wifi ontvangst op mijn LG smart tv die ik aankocht om mee te nemen op vakantie. Om de haverklap loopt het beeld vast. Als ik de huistv (samsung) hetzelfde laat doen krijg ik nooit vastlopers... Het lijkt alsof de LG niet snel genoeg buffert maar ik kan ook verkeerd zijn. Kijk ik TV op de laptop of een tablet dan krijg ik ook nooit stilstaand beeld.

Zijn er betere tv's voor vakantie gebruik op de markt..?

dank voor de input!

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo, de bedoeling van dit TV'tje is om mee te nemen op vakantie. Ik heb het getest op de camping waar de wifi antenne op 20 m stond... Soms ging het iets beter maar nooit perfect; op de tablet en laptop nooit problemen... Ook op andere campings nooit probleemloos via wifi.

Momenteel staat de tv in een vakantiehuis waar ik een Tadaam modem heb met buiten antenne. Ook hier problemen. Met de samsung grote tv (welliswaar bekabeld via dezelfde tadaam modem geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn natuurlijk meerdere vernieuwingen gebeurd sinds die 3 jaar, misschien is gewoon dat oude protocol van de wifi ontvanger ( dus TV ) beroerd

al is mijn 10 jaar oude Panasonic met wifi uitermate kwiek

weet je welke wifi protocollen dat toestel van jou aankan?

p.s. heb je al eens gekeken naar de antennes op de printplaat?

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-1-2023 om 12:39, Tonskidutch zei:

er zijn natuurlijk meerdere vernieuwingen gebeurd sinds die 3 jaar, misschien is gewoon dat oude protocol van de wifi ontvanger ( dus TV ) beroerd

al is mijn 10 jaar oude Panasonic met wifi uitermate kwiek

weet je welke wifi protocollen dat toestel van jou aankan?

p.s. heb je al eens gekeken naar de antennes op de printplaat?

neen hoor, daar ken ik allemaal niets van. Het tv'tje is amper twee jaar oud. Ik ga dat niet openvijzen...;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...