bluefoxamazone Geplaatst: 22 januari 2023 Delen Geplaatst: 22 januari 2023 hallo, ik ben niet tevreden over de wifi ontvangst op mijn LG smart tv die ik aankocht om mee te nemen op vakantie. Om de haverklap loopt het beeld vast. Als ik de huistv (samsung) hetzelfde laat doen krijg ik nooit vastlopers... Het lijkt alsof de LG niet snel genoeg buffert maar ik kan ook verkeerd zijn. Kijk ik TV op de laptop of een tablet dan krijg ik ook nooit stilstaand beeld. Zijn er betere tv's voor vakantie gebruik op de markt..? dank voor de input! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 22 januari 2023 Delen Geplaatst: 22 januari 2023 Hoe WiFi verdeeld en uitgezonden wordt in jouw huis is natuurlijk ook wel belangrijk om te weten. welke router, waar staat die router, woon je in betondorp etc? Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bluefoxamazone Geplaatst: 22 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2023 hallo, de bedoeling van dit TV'tje is om mee te nemen op vakantie. Ik heb het getest op de camping waar de wifi antenne op 20 m stond... Soms ging het iets beter maar nooit perfect; op de tablet en laptop nooit problemen... Ook op andere campings nooit probleemloos via wifi. Momenteel staat de tv in een vakantiehuis waar ik een Tadaam modem heb met buiten antenne. Ook hier problemen. Met de samsung grote tv (welliswaar bekabeld via dezelfde tadaam modem geen probleem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 23 januari 2023 Delen Geplaatst: 23 januari 2023 Meestal kun je kiezen welke bandbreedte de wifi moet gebruiken. Ik weet niet hoe dat zit met die LG TV Als het druk is op 2,4 stap je over naar 5 GHz dit is een screenshot van de Panasonic Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bluefoxamazone Geplaatst: 23 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2023 hoi!! goeiemorgen!.... ook al geprobeerd... maakt geen z*k uit... 😉 blijft haperen dat beeld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 23 januari 2023 Delen Geplaatst: 23 januari 2023 hm staat die ergens tegen de muur? Heb je hem al eens verplaatst? Is er ook bleutooth in de LG aanwezig? Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bluefoxamazone Geplaatst: 23 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2023 we hebben het al voorgehad op elke mogelijke plek. In de caravan (en op verschillende campings), buiten, in de woonkamer... Bij mijn weten is er geen bluetooth aanwezig. dank voor het meedenken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boudeman Geplaatst: 23 januari 2023 Delen Geplaatst: 23 januari 2023 Kijk eens op: https://camperforum.nl/viewtopic.php?t=8474637 Zelf geen ervaring hiermee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bluefoxamazone Geplaatst: 23 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2023 ok doe ik, bedankt!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mereltje Geplaatst: 23 januari 2023 Delen Geplaatst: 23 januari 2023 Laat de LG thuis en neem de Samsung mee 😉 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bluefoxamazone Geplaatst: 23 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2023 Kon ik maar… maar op camping met een 46 inch is lastig…. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 23 januari 2023 Delen Geplaatst: 23 januari 2023 o dat is dus een kleine LG voor de hutspot woning op de camping? Is er soms een mogelijkheid voor externe wifi antenne aansluiting op die mini LG TV? Als je hem nog niet zo lang hebt 14 dagen kun je hem met reclame terug brengen naar de winkel. Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bluefoxamazone Geplaatst: 23 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2023 Dat zou ik moeten nazien maar de tv staat soms maar op 3 m van de modem in huis. De tv is een drietal jaar oud, dus terugbrengen is geen optie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 23 januari 2023 Delen Geplaatst: 23 januari 2023 er zijn natuurlijk meerdere vernieuwingen gebeurd sinds die 3 jaar, misschien is gewoon dat oude protocol van de wifi ontvanger ( dus TV ) beroerd al is mijn 10 jaar oude Panasonic met wifi uitermate kwiek weet je welke wifi protocollen dat toestel van jou aankan? p.s. heb je al eens gekeken naar de antennes op de printplaat? Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bluefoxamazone Geplaatst: 25 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2023 Op 23-1-2023 om 12:39, Tonskidutch zei: er zijn natuurlijk meerdere vernieuwingen gebeurd sinds die 3 jaar, misschien is gewoon dat oude protocol van de wifi ontvanger ( dus TV ) beroerd al is mijn 10 jaar oude Panasonic met wifi uitermate kwiek weet je welke wifi protocollen dat toestel van jou aankan? p.s. heb je al eens gekeken naar de antennes op de printplaat? neen hoor, daar ken ik allemaal niets van. Het tv'tje is amper twee jaar oud. Ik ga dat niet openvijzen...;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen