Ga naar inhoud


Kijk dit is nu is aardig


ikkuniet

Aanbevolen berichten

Ik was een item begonnen over een power inserter voor de SCHWAIGER SF9000, ik denk de eerste, werkt nog steeds prima, maar omdat de power inserter al tig jaar oud is dacht ik, ik ga is op zoek naar een nieuwe,  ik heb tegen beter weten in ook een mailtje gestuurd naar SCHWAIGER.DE met de vraag:

Goedendag

Ik heb hier de SF9000 satfinder, ik denk de eerste, maar ik ben op zoek naar de power inserter ident GW9000.
Heeft u deze nog.
Ik hoor graag van .
Met vriendelijke groet:
 
Ik vind dit nu zo aardig op dit onverwachte mailtje dat ik er maar item aan besteed, komt gewoon bijna niet meer voor, en ik weet wel , is oud, en noem maar op ,maar kreeg vanmorgen dit mailtje retour:
 

Goedemorgen,

 

Ik heb de GW9000 op voorraad.

Als u mij uw adres geeft, stuur ik u er een als gebaar van goede wil.

 

Mit freundlichen Grüßen / Best regards

Jens


 

 

Jens  | Kundendienst / Logistic | SCHWAIGER | Tel: +49 9101 702 0 | Fax: +49 9101 702 121 | Mail: Internet: www.schwaiger.de | Postanschrift: Schwaiger GmbH | Wuerzburger Strasse 17 | 90579 Langenzenn | Germany |

 

Heel vaak heeft men het, vaak terecht, over hoe slecht bedrijven werken, dit is nu is de andere kant, en erg netjes.

Dus schwaiger 👍👊

aangepast door ceesv
Persoonsgegevens verwijderd.
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Yes, bijna, indent is het zelfde, de mijne is nog antieker, recorder ingang zit er niet op .;; maar,  alleen de voedingen zijn bagger, bij de verlengkabels met veiligheids rotzooi druk je de pootjes, als  je niet oppast naar binnen , en ik heb er 1 gehad waarvan de draad bij de voeding gebroken was, dus heb nu deze,..Mean Well GST60A18-P1J 18 v uitgansspanning 3,3 amp en uiteraard de power inserter,.

Dus mijn set is aardig compleet De eerste SF9000  met voeding en nieuwe 😁powerinserter, orginele  compoortkabel de orginele cd en van stab de mp01, en dat ding sg9000 doet het, na nooit te zijn geupdate nog gewoon perfect, maar je gebruikt hem haast nooit meer, ligt bij mij ook op de niet weggooien plank, de 4 lnb,s op  de vu  zijn bijde balkjes helemaal groen , zou nog beter kunen, lnb .s in hoogte verstellen en de lnb skew afstellen, maar heeft volgens mij geen meerwaarde, dus weer op de plank voor jaren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...