Ga naar inhoud


Weet iemand wat dit is? 4G CPE Pro 3 installeren of niet?


simp

Aanbevolen berichten

 

Hi,

 

Soms krijg ik dit scherm, ik weet niet welk passwoord ik zou moeten invoeren of wat dit precies is, ik stuur hierbij van 2 verschillende schermopnames van 2 verschillende  momenten. Ik heb al eens met sommige websites contact opgenomen, maar ze reageren niet terug.

 

Moet ik zoiets installeren of niet?

 

Ik ben een leek op internet

 

Hugo,

 

 

image.thumb.png.381835dbd955b5af8972954c2c6b0f81.pngIimage.thumb.png.febf06e3d6757acb9b3a2c3c9abc22e6.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is niet via smartphone of app, maar via PC, het gebeurt niet alle dagen. Het gebeurde al eens op de website van toyota, ik kon gewoon surfen tot ik op bepaald moment zulke melding kreeg. Ik heb hun 2 maal een mail gestuurd, geen antwoord terug gekregen.

 

 

Ik ga niet zomaar ergens mijn passwoord intikken. Niet beveiligd staat erbij.

 

Veiligheid, weet je, met nadenken alleen kom ik er niet 🤓😏

 

De ene vraag heeft met de andere te maken, snap je?

 

Voor je het weet trap je in de val, Heb ooit eens een gratis virusscanner geinstalleerd en kreeg meer reclame en shit dat ik een backup heb moeten terugzetten.

FREE software dat je moet betalen.

 

Hugo (met leeuw als sterrebeeld) 🤭

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dude, kijk naar het IP-adres. Dat is gewoon een lokaal adres in je lokale netwerk en gewoon de webinterface van je router. Als je het juiste wachtwoord hebt, kan je dat met een gerust hart invoeren. 😁

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu zie ik ook de gelijkenis in nummers.

 

Volgende keer tik ik het paswoord in, waarom dat dit niet automatisch gaat begrijp ik niet.

 

Windows edge forceren om  te in stalleren kan men, dat moet ik altijd afblokken , ik wil geen office jaarlijks betalen enzo. Ik ben blij met de office die ik heb. Ik heb alleen een werkbare frontpage nodig. 

 

Dan mag deze topic geslopen worden he. dat die ik morgen wel.

 

Waar zit die router? is dat bij mij thuis of softwarematig op de server elders? 

 

Bedankt Michel.

 

Groeten,

 

HUgo

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zonder iets te doen kan ik soms wel en soms niet op die websites. Het lijkt dat die router eerder kuren heeft. Ik ga er voorlopig niks aan doen om het niet erger te maken.  Het probleem is niet dagenlijks. Als het probleem zich blijft voordoen neem ik eens contact op met Tadaam, nu weet ik tenminste wie ik moet aanspreken.

 

 

De topic mag gesloten worden.

 

 

 

Op 18-5-2023 om 12:51, Tonskidutch zei:

een nieuwe luisteraar was te verwachten.

 

 

Wat bedoel je daarmee? Ik begrijp uw reactie niet.

 

 

 

Groeten,

 

 

Hugo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Michel sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...