Ga naar inhoud


vu solo se, datum staat 10 jaar vooruit?


handyman64

Aanbevolen berichten

hallo allen ,ik ben in het bezit van deze receiver ,er draait, atv software op,nu een raar iets sinds  zaterdag ,loop de epg,niet meer de tijd loopt 10 jaar vooruit,hoe is dit terug te zetten in het menu,volgens mijn zoon,(de  expert) moet de spfware er  opnieuw op ?????,ps welke transponder zet de tijd weer oke???(was jaren terug zo)

 

receiver draait al jaren top, dit nooit eerder gehad,mijn zoon had dit wel eens eerder met zijn dreambox..

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De tijd wordt ingelezen bij het opstarten van de ontvanger op de transponder waar de ontvanger op afgestemd staat.

Je kan proberen je ontvanger af te sluiten, daarna even de spanning eraf en daarna weer op te starten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, dan is de volgende stap het opnieuw installeren van de software.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv wijzigde de titel naar vu solo se, datum staat 10 jaar vooruit?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...