Sjakie0864 Geplaatst: 5 juli 2023 Delen Geplaatst: 5 juli 2023 Ik ben nieuw hier op het forum. Nu bezig om mijn gigablue HD Quad wat te installeren. Dat doe ik dan via de terminal. Alleen waar kan ik de login code vinden van mijn HD quad? Alvast bedankt groetjes Jacqueline Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theparasol Geplaatst: 5 juli 2023 Delen Geplaatst: 5 juli 2023 Eerste keer aanmelden met telnet sessie gebruikersnaam "root" en geen wachtwoord. dan commando "passwd" typen en nieuwe password opgeven. Daarna kun je met het gebruikelijke ssh terminal connectie erin. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjakie0864 Geplaatst: 11 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2023 (aangepast) Hai hai. Bedankt vast. Maar het werkt nog niet. 🤭 Hierbij even een print screen van wat ik bedoel. 11 juli 2023 aangepast door Sjakie0864 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Windhoos Geplaatst: 11 juli 2023 Delen Geplaatst: 11 juli 2023 4 uren geleden, Sjakie0864 zei: Hai hai. Bedankt vast. Maar het werkt nog niet. 🤭 Hierbij even een print screen van wat ik bedoel. Je bent dus al ingelogd, password kun je veranderen door het "passwd" commando in te voeren, daarna kun je er met ssh in Hobbyist, and developer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Windhoos Geplaatst: 11 juli 2023 Delen Geplaatst: 11 juli 2023 En gebruikt een fatsoenlijke client, bijv putty of Termius Hobbyist, and developer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen