Ga naar inhoud


Opgenomen programma terugkijken


Sevad

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat iemand me kan helpen en een oplossing heeft. Ik heb een Nokia Tv gekocht welke een record functie heeft. Wat nu gebeurt is dat als ik een gecodeerde programma heb opgenomen ik bij terugkijken alleen het geluid heb en geen beeld. Wat is het probleem denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gecodeerd of gedecideerd?

Je vraag is niet zo duidelijk, een gecodeerd programma opnemen, betekend dat het tijdens kijken moet decoderen en iets misloopt daarmee.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het blijft een beetje raden.

 

Wat voor model Nokia tv heb je in gebruik?

Waarvan neem je op, kabeltv of satelliet?

 

Welke provider? Zit de kaart rechtstreeks in de ontvanger ov in een CI module.

Welk model CI heb je in gebruik?

 

Hoe lang geleden was de opname, wanneer je te lang wacht zijn de sleutels niet meer geldig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ceesv zei:

Het blijft een beetje raden.

 

Wat voor model Nokia tv heb je in gebruik?

Waarvan neem je op, kabeltv of satelliet?

 

Welke provider? Zit de kaart rechtstreeks in de ontvanger ov in een CI module.

Welk model CI heb je in gebruik?

 

Hoe lang geleden was de opname, wanneer je te lang wacht zijn de sleutels niet meer geldig.

TV model is Nokia FNE43GV210. Kanalen die opgenomen zijn zijn van Fransat operator. Deze worden ontvangen via satelliet tuner. Kaart is samen CI+ CAM van Fransat in CI slot van TV ingestoken. Moet wel bij vermelden dat Timeshift functie wel goed werkt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik vermoed, dat decoderen van gecodeerde opnames met deze combinatie niet ondersteund wordt.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je zou een originele Fransat decoder met opname functie kunnen gebruiken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...