Ga naar inhoud


Horizon X Telenet app


chukky2

Aanbevolen berichten

Iemand al de horizon x telenet  app op de tv gedownload?  Werkt gelijk de telenet box , ik wist niet dat die app er was ?

 

Moet zeggen dat het redelijk fijn is om mee te werken , gemakkelijker dan met de tablet 

 

Ik heb het hier niet over de telenet flow app !

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Telenet flow app is niet meer ondersteund en niet meer te gebruiken 😉

Er is nog enkel de telenettv app, maar nog niet voor Samsung, de app dat je vernoemt is een oude prototype app van het horizon Liberty global systeem, voorloper van de telenettv app, 

door Telenet zal er geen ondersteuning op zijn, is voor de oost Europese landen waar Liberty global mee werkt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, digitaal kijker zei:

De Telenet flow app is niet meer ondersteund en niet meer te gebruiken 😉

Er is nog enkel de telenettv app, maar nog niet voor Samsung, de app dat je vernoemt is een oude prototype app van het horizon Liberty global systeem, voorloper van de telenettv app, 

door Telenet zal er geen ondersteuning op zijn, is voor de oost Europese landen waar Liberty global mee werkt.

Ik weet niet of je wel helemaal juist bent hoor , hoe komt het dat die nog maar juist op de samsung tv zit ? Hij werkt hier gewoon . En de menu is juist hetzelfde als in de tv box . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een app dat al van 2019 is en op verschillende dubieuze sites wordt vermeld met telkens een ander software nr, ik zou het niet vertrouwen, is niet officieel gemeld dat dit de app is van Telenet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Horizon TV bij Telenet

Voor gebruikers staan bovendien enkele extra’s op het programma. Infosys stelt zijn Topaz AI-systeem te willen integreren in Horizon TV. Dit betekent mogelijk dat toekomstige Telenet TV Box-settopboxen gebruikers betere kijksuggesties kunnen bieden. Hoe dit functioneel verwerkt wordt in de software blijft nochtans onbesproken en moet dus mettertijd blijken.

Voor Telenet-klanten betekent dat de software op hun settopbox straks door een bedrijf uit India wordt ontwikkeld. Veel merken ze daar niet meteen van. Al is het maar omdat het team van Liberty Global overgaat naar Infosys.

Zojuist, chukky2 zei:

Horizon TV bij Telenet

Voor gebruikers staan bovendien enkele extra’s op het programma. Infosys stelt zijn Topaz AI-systeem te willen integreren in Horizon TV. Dit betekent mogelijk dat toekomstige Telenet TV Box-settopboxen gebruikers betere kijksuggesties kunnen bieden. Hoe dit functioneel verwerkt wordt in de software blijft nochtans onbesproken en moet dus mettertijd blijken.

Voor Telenet-klanten betekent dat de software op hun settopbox straks door een bedrijf uit India wordt ontwikkeld. Veel merken ze daar niet meteen van. Al is het maar omdat het team van Liberty Global overgaat naar Infosys.

 

Aan digitaal kijker , dit artikel is van vandaag 18/08,2023

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat dacht je dan van die epg dat ook uit het buitenland komt met een hele berg fouten, en hun nieuwe systeem dat al meer of 6 maanden bugs heeft dat in het buitenland wordt gemaakt en aangepast, de narigheid is maar pas begonnen, er zijn nu al zoveel klachten, nieuwe klanten worden met hun tv box niet direct geactiveerd, kan weken duren, zelfde met de activatie op de Telenet app als iemand veranderd van abbo naar one(up), ook wekenlang geen toegang, en dan gaat er nog meer in het buitenland gedaan worden, ik heb er geen geloof meer in.

ze hebben al veel klanten verloren de laatste maanden door al die problemen.

ik zou nu geen Telenet aanraden, 

de nieuwe combo van Netflix en streamz, je kan het abonneren met een klik maar als je het wilt opzeggen krijgen ze het niet uitgezet, zijn al klanten dat 2 maanden moeten bellen omdat het nog altijd wordt aangerekend nadat ze het al hebben opgezegd na enkele weken.

en dit is nog maar de ijsberg van de problemen, kweet het niet hoor met het leuke nieuws, dat kan al de problemen niet oplossen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, chukky2 zei:

@digitaal kijker

 

Het ging mij hier om de telenet app ( horizon ) via de samsung tv .

Dit is dus wel degelijk een app in wording . 

Ik gebruik hem en werkt perfect.  Wanneer ze reclame hier voor gaan maken laat ik in het midden 😀

 

maar het is deze app niet, die is nog niet in omloop voor telenet, deze dat je hebt is een oude versie die gemaakt wordt door niet liberty global app bouwers, je zit mis met je app hier.

de app is niet beschikbaar op Tizen systeem voor vele en dat is net het probleem, het is een android app maar geen echte van de liberty global groep.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, digitaal kijker zei:

 

maar het is deze app niet, die is nog niet in omloop voor telenet, deze dat je hebt is een oude versie die gemaakt wordt door niet liberty global app bouwers, je zit mis met je app hier.

de app is niet beschikbaar op Tizen systeem voor vele en dat is net het probleem, het is een android app maar geen echte van de liberty global groep.

Ja swat,  er staat horizon x telenet app.  Hij werkt . En ik gebruik hem 😀 op de tv . Samsung tv  is toch niet Android ? Ofwel . Ik krijg jammergenoeg wel niet canaldigitaal op mijn tv ook niet als ik hem op nederland zet . Al de andere apps  van M7 groep wel 👎. En Nl ziet komt wel te voorschijn.  Raar he . Kan je mij privé eventueel doorsturen wat ik kan doen om deze wel op de tv laten te verschijnen ? 

aangepast door chukky2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@chukky2 officieel antwoord van Telenet zelf om nog eens te bevestigen dat dit een niet ondersteunde app is op je tv.

 

We hebben deze vraag intern eens gesteld en de collega's die werken op de Telenet TV-app bevestigden ons dat het vandaag de dag nog niet mogelijk is, maar dat Telenet wel de mogelijkheden aan het onderzoeken is om in de toekomst wel Samsung of LG WebOS te ondersteunen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, digitaal kijker zei:

@chukky2 officieel antwoord van Telenet zelf om nog eens te bevestigen dat dit een niet ondersteunde app is op je tv.

 

We hebben deze vraag intern eens gesteld en de collega's die werken op de Telenet TV-app bevestigden ons dat het vandaag de dag nog niet mogelijk is, maar dat Telenet wel de mogelijkheden aan het onderzoeken is om in de toekomst wel Samsung of LG WebOS te ondersteunen.

Dan mag ik me gelukkig prijzen , dat het hier werkt 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...