Ga naar inhoud


formuler z11 pro max


mikado

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ongeveer 25 jr terug ben ik aardig bezig geweest met een schotel en zo. Ik had een nokia 9500 en dvb 2000 software precies weet ik het niet.

 Nu heb ik een formuler z11 pro max aangeschaft. Ik probeer hem gebruiks klaar te maken en connecten met internet.  

Er word nu gevraagd:  Portaal toevoegen of m3u afspeellijst toevoegen.  Nou ik zal jullie vertellen, ik weet echt niet waar ze het over hebben.

 

Ben wezen googelen en weinig gevonden. De manuel die ik heb gevonden staat ook ¨portaal of m3u¨"invullen.   Ja leuk, maar wat is dat dan?

 

Ben benieuwd naar het antwoord, grt Jol uit Zwolle

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een m3u afspeellijst is het formaat wat deze IPTV ontvanger ondersteunt. Hierin staan de URL’s van de kanalen die je op die manier kan bekijken. De portaal verwijst naar een website die deze aanbied (in 99% van de gevallen allemaal via illegale weg). Je ‘koopt’ een ‘lijntje’ bij een PayTV server. Die geven - uiteraard na betaling - de portaalgegevens die je moet invullen. Dit regeltje bevat ook je gegeven usernaam en wachtwoord. Na het herstarten van je boxje wordt de kanaallijst dan automatisch ingeladen.

Er bestaat ook een variant waarbij ze het MAC adres van je boxje willen weten. Aan de hand van dat MAC adres word je box dan geautoriseerd…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de snelle reactie.  Ik vergeten te zeggen dat ik een abonnement heb van 12 maand bij **** **** dan kan ik dus de url die in de bevestigingsmail staat invullen......toch ?

We

aangepast door ceesv
naam verwijderd
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met een telefoonnummer in Marokko! en een gmail adres.

Je moet maar durven.

11.000 tv kanalen voor € 10,99 en dan denken dat het legaal is?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis gelukt. Ik heb de link die ik had gekregen in portal in gevuld.

 

Illegaal of legaal, ik heb geen idee.  Ben met pensioen en wilde weer iets met tv doen net als toen met de schotel.

Ik heb er nooit bij stilgestaan of dit illegaal is of niet.  Ging er gewoon vanuit dat dit legaal is omdat het zo aangeboden word. 

Vriendelijke groet Jol 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...