Ga naar inhoud


Astra ontvangst op Ibiza 19,2° en 23,5°


pitjoe
Ga naar oplossing Opgelost door Gerdy,

Aanbevolen berichten

Beste Pitjoe

 

Ik zag dat ze op Ibiza de bekende Spaanse Televes schotels verkopen. Deze vallen op omdat ze vaak oranje gekleurd zijn maar ook in het wit te koop.
Model 830 past goed op  de Inverto duo-lnb die ik je heb aanbevolen:  https://inverto.tv/lnb/451/twin-monoblock-23mm-lnb-430-for-80cm-dish-with-40mm-adaptor-1920e-sat-a-2350e-sat-b

 

Televes schotel 83cm.pdf

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Dag Sprietje,

 
Ik heb net in mijn voorraad bakken van mijn LNB een exemplaar gevonden voor 80 cm schotel en heb juist alle maten gecontroleerd en het is een goeie van IVERTO. Kost weeral niets.
Nu moet ik nog eens kijken naar een schotel van TELEVES daar had ik ook al aan gedacht omdat het een bekende Spaanse naam is. En ze zien er nog mooi uit ook.
Ik hoef het maar aan een bekende installateur in onze buurt te vragen die doet niet anders dan schotels plaatsen. Maar ik doe dat liever zelf omwille van de prijs en het plezier .
Ik heb SWAIGER-Sat Finder om hem uit te richten.
Nogmaals Veel DANK !!! Pitjoe

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Sprietje hier zijn we dan weer.

Het Type Nr IDLB-TWNM043-8PP Inverto.

Ik zal je een foto van het geheel proberen mee te sturen, anders stuur ik je hem via mail.

Laat maar van je horen waarvoor dank.

Ik heb de foto per mail verstuurd omdat hij nog niet in mijn Computer is binnen gekomen.

Pitjoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...