Ga naar inhoud


Bestandssysteem bevat onherstelbare fouten?


window
Ga naar oplossing Opgelost door window,

Aanbevolen berichten

 Bij installeren van hdd in dreambox 920 uhd, krijg ik bij formateren steeds volgende foutmeling :” Bestandssysteem bevat onherstelbre fouten”  

Duidt dit op software ( in dreambox ) of hardware ( Barracuda schijf, 2T zelf ) probleem ?

Bij verder testen kom ik ook steeds andere fout melding tegen: ” Create movie folder failed ”.

 

Bij uitproberen van tot dan toe goed functionerende hdd 1 T ( in andere dream 920 ) functioneert deze ook niet meer, zoals behoort…Daar was ik voor gewaarchuwd, dus eigen fout…!

Heeft iemand enig idee, hoe dit op te lossen ? Bij voorbaat dank.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank alweer, Mojo.

Tot die conclusie waren al meerdere mensen gekomen. Echter, dit is dan de tweede hdd met dit fenomeen.

want ik heb er al eentje terug gestuurd naar betreffende duitse webshop, omdat die, bij uitzetten met aan/ af knopje knerpend geluid liet horen.

Ik kreeg wel andere gestuurd, zogenaamd nieuw, maar wel zonder zegel, en zelfde snerpende geluid??? Ik ben in eerste instantie dom geweest, door bij abuis niet serie nummer te noteren, maar part no…. 

(Daarover heb ik nu contact met die satshop, die niet happig is op mijn klacht….)

Mijn zoon heeft betreffende hdd geformateerd in windows, maar kwam beschadigde partities tegen. ???

Vriendelijke groet
 

aangepast door window
Kleine toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook al voorgehad dat ik twee slechte HDD's had.

De eerste slecht, deze zonder problemen omgeruild en die werkte ook niet.

Terug naar de winkel waar ze hem toen getest hebben en inderdaad stuk was.

 

Als hij in Windows ook problemen geeft mag je er wel zeker van zijn dat het aan de HDD ligt.

  • Bedankt 1

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeevanhoof : Bedankt voor je reactie. Zo ziet het er bij mij ook uit. Is wel zo makkelijk, als je in de buurt van de winkel woont…!

 

ik heb er nu 64 gb. usb stick in gestoken, en ik krijg de indruk, dat ik daarmee wel met timer kan instellen en opnemen, al gaat het naar de trashcan…🤔🤔 vr.gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de two en (moet) kan instellen waar de timer wordt opgeslagen, net zoals waar de opnames moeten komen.

 

Ik schrijf ze naar een NAS, maar een tijdje terug kreeg ik de melding dat de opslagruimte vol was🤔

Bleek dat hij op de USB stick aan het opnemen was

  • Bedankt 1

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeevanhoof: Alweer bedankt.

Ook hier zie ik gelijkenissen, met wat mij gebeurt… Echter, ik dacht, dat opname naar usb ging, maar krijg nu de indruk, dat die naar de schijf van de dream zelf gaat… Ik concludeer dit, omdat met één 920, ( oudere dream ) de opnametijd hooguit 15 minuten is, en dan die melding komt,

” opslagruimte vol.” De nieuwere 920 nam echter zeker 60 minuten een programma op, en ook hier krijg ik idee, dat het niet naar interne hdd of usb stick gaat ?? 
Op een of andere manier krijg ik hdd of usb stick niet herkend, of geformateerd/ geinitialiseerd, in mijn beide dreams 920 uhd.

Nog maar even doorgaan met testen..

- ”Trial and error ”, zoals de fransen dat zeggen, want mijn wetenschap schiet iets te kort bij deze materie. vr.gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...