Ga naar inhoud


Google Chormecast HD (2023) & CanalDigitaal app in België...


DigisatBelgium
Ga naar oplossing Opgelost door digitaal kijker,

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij eens een antwoord geven of ik in Belgie via de Google Chromecast HD (2023) de app van CanalDigitaal kan installeren of downloaden? 

Volgens sommigen vindt Google deze app enkel als je in Nederland bent en dus niet in Belgie? 

 

Heeft iemand de nieuwste versie van Chromecast (dus met witte afstandsbediening) en heeft iemand de app kunnen installeren in België? 

 

Alvast bedankt, wil geen chromecast aankopen als dit niet zou lukken

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De Canal Digitaal TV App is alleen beschikbaar in de Nederlandse appstores. Staat je telefoon ingesteld op een buitenlandse taal of regio? Dan kan dit mogelijk de oorzaak zijn. Pas de taal- of regio-instellingen aan naar Nederland (indien mogelijk) en probeer het opnieuw.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

bij mij staat mijn app instellingen op belgie van de android App Store en kan de canal digitaal app downloaden op al m'n android toestellen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...