Ga naar inhoud


Wil graag onze ooievaarsnest online laten zien.


Aanbevolen berichten

We hebben een ooievaarsnest in de tuin.

we hebben er een camera op gericht, nu hebben we zelf wel beeld via de app.(Max 5 deelnemers)

maar hoe kunnen we het voor elkaar krijgen dat iedereen mee kan kijken.

hebben dan vast een domein/ site nodig.?

wie weet raad hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Via youtube live streamen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, dan dien je een website te registreren en of zelf een webserver plaatsen  met een internet aansluiting met voldoende bandbreedte of alles onder brengen te bij een webhoster.

Zelf registreren en beheren vraagt enige kennis  van de materie.

 

Hoeveel mag het kosten, wat heb je ervoor over?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie dat een website hosten niet al te duur is.

heb in het verre verleden weleens een site onderhouden.

maar nog nooit een Ip camera wekend gemaakt op een site.

moet betaalbaar blijven, is niet commercieel bedoeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dan een domein registreren en webruimte.

als jij me dan de software kunt leveren, om de Ip camera online te krijgen op de site.

zou ik heel erg geholpen zijn.

bedankt jullie alvast voor de snelle en goede reacties.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Windhoos zei:

Goedkoopste oplossing is gewoon een vps aanschaffen bijv deze: Klik, dan ben je voor 6,50 klaar. En dan koop je gewoon een los domein naam, software die jou camera stream ophaalt heb ik wel voor je.

Oké, dan ga ik deze ( klik) nemen.

en daar kun je ook een domein naam registreren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een domeinnaam registreren kan iedereen, maar een domein configureren is een ander verhaal.

Tegenwoordig begint elke browser te protesteren wanneer er geen geldige certificaten zijn.

 

Waarom je een vpn zou willen gebruiken voor een webcam die je publiek wilt maken is mij even onduidelijk.

 

Het lijkt erop dat je kabelprovider een dubbel nat gebruikt, is ook nog een dingetje.

De Ziggo upstream capaciteit is begrensd, bij langdurig upstreamen zou de fair use policy een rol kunnen gaan spelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...