Ga naar inhoud


2 multiswitch en koppelen naar 1 ontvanger


Heeres

Aanbevolen berichten

wie kan mij beetje helpen ik wil graag 2 of meer multiswitch en koppelen naar 1 ontvanger nu kwam ik s4/pct-w2 tegen maar deze kan ik eigenlijk nergens kopen en  nu heb ik  ATEMIO EMP DISEQC SWITCH 4/1 HIGH ISO WSG zou deze dat ook kunnen wie heeft hier wat ervaring mee of een ander model.

emp-centauri-s4-1pct-w2-diseqc-switch-installatie-voorbeeld-16-satellieten.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Er zijn meer uncommitted switches op de markt.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al 2 multiswitch en 1 met 6 lnb s en een met 2 lnb s en de 2e gebruikte ik eigenlijk nooit die lag op de plank en nu wou ik die er bij zetten en kopellen nr 1 emp sendauri ms25/12piu-6 nr 2 triax tm 9x6p 

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat ik deze heb en emp nu gebruik en dacht ga uitbreiden en zo kwam ik op dit idee met wat speurwerk en van 4 kan ik ook altijd er nog weer poort gebruiken voor nog een van daar dat ik dit zo heb gemaakt  en er is nog reden dat de schotel op zo 80a 90 meter van huis afstaan en multiswitch op 50 meter van huis afstaat voor mooi signaal te houden zo ist beetje ontstaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK. De ATEMIO EMP DISEQC SWITCH 4/1 HIGH ISO WSG is geen uncommited diseqc-switch en daarom kun je hem niet gebruiken. Als de EMP-Centauri uncommited diseqc-switch zo moeilijk verkrijgbaar is, kun je ook de Spaun uncommited diseqc-switch nemen, type SUR 420 F

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...